Red. Kmiecik, Bożena ; red. Noryśkiewicz, Andrzej
152 s., rys., tab., wykr., bibliogr. i summ. przy ref.
nauczanie geografii - programy nauczania ; nauczanie geografii - zajęcia terenowe ; edukacja ekologiczna - obszary chronione
Metodologiczne podstawy konstrukcji autorskiego programu "Przyroda" w klasach IV-VI zreformowanej szkoły podstawowej / Eleonora Bobrzyńska, Alicja Walosik. - s.17-21 ; Możliwości zintegrowanego nauczania treści przyrodniczych w gimnazjum / Danuta Bebel, Bogumiła Budzyńska. - s.57-64 ; Integracja treści przyrodniczych podczas realizacji zajęć terenowych / Ewa Fleszar. - s.65-69 ; Możliwości integracji wiedzy przyrodniczej w klasach IV-VI szkoły podstawowej w opinii słuchaczy studium podyplomowego / Lesława Nowak. - s.79-84 ; Integracja treści przyrodniczych w reformowanej szkole / Anna Sas-Badowska. - s.85-92 ; Wykorzystanie terenów chronionych w edukacji ekologicznej / Elżbieta Buchcic. - s.115-120
Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/284743
Edition name | Date |
---|