Red. Janiuk, Ryszard M.
182 s. rys., tab., wykr., bibliogr. przy rozdz.
nauczanie geografii - zagadnienia ogólne ; nauczanie przyrody - zagadnienia ogólne ; nauczyciele geografii - kształcenie ; nauczyciele przyrody - kształcenie ; nauczanie geografii - gry dydaktyczne ; nauczanie przyrody - gry dydaktyczne
Teoretyczne podstawy przyrodoznawstwa w szkole. Wstępne propozycje / Maria Z. Pulinowa. - s.19-30 ; Nauczanie geografii - dyscypliny o miejscu człowieka w przyrodzie na różnych poziomach kształcenia / Florian Plit. - s.41-45 ; Propozycje skutecznych form doskonalenia nauczycieli z zakresu edukacji środowiskowej w świetle zadań nowej szkoły / Teresa Czech. - s.71-74 ; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli przyrody / Katarzyna Kwaśnik. - s.113-116 ; Doskonalenie umiejętności dydaktycznych nauczycieli przyrody na studiach podyplomowych / Elwira Samonek-Miciuk. - s.117-120 ; Metody aktywizujące w kształceniu i doskonaleniu oraz nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / Krystyna Skrok. - s.121-124 ; Gry dydaktyczne jako przykład metod aktywizujących w nauczaniu przyrody / Bożena Wójtowicz, Ilona Żeber-Dzikowska. - s.145-149 ; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli poprzez nauczanie zintegrowane / Bożena Wójtowicz, Ilona Żeber-Dzikowska. - s.151-155
Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]
19 maj 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/299199
Nazwa wydania | Data |
---|