Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Społeczne znaczenie wiedzy przyrodniczej.

Twórca: 30

Red. Janiuk, Ryszard M.

Rok:

2002

Adres wydawniczy: 130

Lublin : Wydaw. UMCS, 2002

Opis fizyczny: 140

182 s. rys., tab., wykr., bibliogr. przy rozdz.

Hasła przedmiotowe: 271

nauczanie geografii - zagadnienia ogólne ; nauczanie przyrody - zagadnienia ogólne ; nauczyciele geografii - kształcenie ; nauczyciele przyrody - kształcenie ; nauczanie geografii - gry dydaktyczne ; nauczanie przyrody - gry dydaktyczne

ISBN: 310

83-227-1953-1 Nukat

Zawiera m.in: 180

Zawiera m.in.:

Zawartość: 190

Teoretyczne podstawy przyrodoznawstwa w szkole. Wstępne propozycje / Maria Z. Pulinowa. - s.19-30 ; Nauczanie geografii - dyscypliny o miejscu człowieka w przyrodzie na różnych poziomach kształcenia / Florian Plit. - s.41-45 ; Propozycje skutecznych form doskonalenia nauczycieli z zakresu edukacji środowiskowej w świetle zadań nowej szkoły / Teresa Czech. - s.71-74 ; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli przyrody / Katarzyna Kwaśnik. - s.113-116 ; Doskonalenie umiejętności dydaktycznych nauczycieli przyrody na studiach podyplomowych / Elwira Samonek-Miciuk. - s.117-120 ; Metody aktywizujące w kształceniu i doskonaleniu oraz nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / Krystyna Skrok. - s.121-124 ; Gry dydaktyczne jako przykład metod aktywizujących w nauczaniu przyrody / Bożena Wójtowicz, Ilona Żeber-Dzikowska. - s.145-149 ; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli poprzez nauczanie zintegrowane / Bożena Wójtowicz, Ilona Żeber-Dzikowska. - s.151-155

Biblioteka: Z tej biblioteki pochodził opisywany egzemplarz (21)

IG PAN

Sygnatura: Ta sygnatura pomoże Ci wypożyczyć tę pozycję (20)

141.739

Pozycja z kolekcji: 10

Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 maj 2022

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/299199

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Nazwa wydania Data
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji