Red. Markowski, Tadeusz
229 s. : il., bibliogr. przy rozdz.
PAN Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju
marketing terytorialny - zagadnienia ogólne ; marketing miejski - zagadnienia ogólne
Słowo wstępne / Tadeusz Markowski. - s.7-8 ; Ewolucja oraz współczesne koncepcje marketingu / Bogdan Gregor. - s.9-36 ; Marketing terytorialny - koncepcja ogólna i doświadczenia praktyczne / Andrzej Szromnik. - s.37-103 ; Marketing miasta / Tadeusz Markowski. - s.105-136 ; Skuteczna promocja miasta i regionu podstawowym zadaniem marketingu terytorialnego / Tomasz Domański. - s.137-157 ; Marketing zewnętrzny miast przemysłowych Glasgow i Lyon / Wawrzyniec Rudolf. - s.159-186 ; Wizerunek miasta jako element strategii marketingowej / Agnieszka Łuczak. - s.187-205 ; Typy działań promocyjnych podejmowanych w gminach wiejskich / Małgorzata Marks. - s.207-228
Struktura regionalna, rozwój regionalny, podziały administracyjne [0170]
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/300653
Edition name | Date |
---|