Red. Kopeć, Krzysztof
110, [2] s. : wykr., bibliogr. przy rozdz.
Przedmowa / Krzysztof Kopeć. - s.5-6 ; Między nauczaniem a kształceniem. Wstęp do dydaktyki geografii / Bolesław Niemierko. - s.7-16 ; Konstruktywizm w budowaniu szkolnej wiedzy geograficznej / Maria Groenwald. - s.17-26 ; Wybrane drogi kształtowania przekonań i postaw uczniów w toku kształcenia geograficznego / Danuta Piróg. - s.27-36 ; Warunki zastosowania komputerów w nauczaniu i uczeniu się geografii w aspekcie celów kształcenia geograficznego / Mieczysław Pliszka. - s.37-43 ; Model kształtowania kompetencji nauczycielskich a ocena wykształcenia kompetencji przedmiotowych i dydaktycznych wśród studentów geografii w wybranych ośrodkach akademickich w Polsce w latach 1999-2004 / Wiktor Osuch. - s.45-55 ; Ogólne założenia programu matury międzynarodowej - International Baccalaureate / Ada Szylko. - s.57-63 ; Nauczanie geografii w programie matury międzynarodowej - International Baccalaureate / Ewa Jaworska, Michał Marosz. - s.65-76 ; Proces planowania metodycznego ze szczególnym uwzględnieniem etapu tworzenia planu lekcji, konspektu lub scenariusza / Krzysztof Kopeć. - s.77-97 ; Rola zadań w kształceniu umiejętności geograficznych / Barbara Grabowska. - s.99-112
Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]
Metodyka nauczania geografii i podręczniki dla szkół wyższych [0020]
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/307849
Edition name | Date |
---|