Red. Markowski, Tadeusz ; Trzmielak, Dariusz ; red. Sosnowski, Jarosław
369 s. : mapy, rys., tab., wykr., bibliogr. przy rozdz.
PAN Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju
rozwój regionalny - marketing terytorialny ; marketing terytorialny - turystyka - Przemyśl, okręg ; obszary wiejskie - innowacyjność - marketing terytorialny ; rozwój regionalny - gospodarka oparta na wiedzy ; innowacyjność - czynniki regionalne - Wielkopolska
Marketing technologiczny, marekting terytorialny - konceptualizacja problemu / Tadeusz Markowski. - s.6-11 ; Wpływ marketingu terytorialnego na rozwój regionu w zakresie turystyki (przykład powiatu przemyskiego) / Wiesław Szopiński, Wiesława Kuźniar. - s.14-30 ; Wykorzystanie marketingu terytorialnego w rozwoju innowacyjności na wsi / Janusz Zrobek. - s.31-41 ; Tradycyjne branże a możliwość rozwoju regionalnego opartego na wiedzy. Współpraca publiczno-prywatna / Katarzyna Rupik. - s.60-74 ; Regionalne czynniki podnoszenia innowacyjności gospodarki w Wielkopolsce / Wanda Maria Gaczek. - s.75-95 ; Marketing nowych technologii i strategie regionalne oparte na transferze technologii / Dariusz M. Trzmielak. - s.98-111 ; System urzędów certyfikacyjnych jako element produktu terytorialnego / Marcin Wołek, Łukasz Tamkun. - s.112-123 ; Rozwój sieci i regionalnych systemów innowacyjnych przez platformy, klastry oraz parki technologiczne w Polsce / Grażyna Golik-Górecka. - s.124-135 ; Parki technologiczne kluczem do innowacyjnego rozwoju terytorialnego (doświadczenia francuskie) / Adam Roznoch. - s.136-155 ; Analiza sytuacji jako podstawa realizacji marketingowej koncepcji zarządzania regionem / Sabina Knauf. - s.156-169 ; Marketing terytorialny a konkurencyjność przedsiębiorstw medycznego sektora biotechnologicznego / Beata Żelazko. - s.276-291
Struktura regionalna, rozwój regionalny, podziały administracyjne [0170]
1390 ; Rural and agricultural geography [0145] ; 1420
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/310497
Edition name | Date |
---|