Red. Knauf, Sabina
321 s., [1] k. tabl. : il., bibliogr. przy rozdz.
polityka regionalna - Polska ; planowanie przestrzenne - Polska ; podziały administracyjne - Polska ; polityka regionalna - opolskie, województwo ; marketing terytorialny ; regiony - konkurencyjność - wizerunek ; Klaus Gloede
Geneza i rozwój planowania przestrzennego oraz polityki regionalnej w Polsce / Zbigniew Mikołajewicz. - s.55-71 ; Region - między gospodarką a polityką / Adolf Kuehnemann. - s.93-98 ; Polityka regionalna w województwie opolskim wobec exodusu zarobkowego ludności / Romuald Jończy. - s.119-129 ; Transformacja systemowa a marketing terytorialny / Sabina Knauf. - s.219-229 ; Wizerunek jako przejaw i narzędzie kształtowania konkurencyjności regionu / Anna Bruska. - s.243-254
Struktura regionalna, rozwój regionalny, podziały administracyjne [0170]
Spatial planning and spatial organization [0175] ; 1380 ; Population geography [0125]
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/311635
Edition name | Date |
---|