Red. Pedryc-Wrona, Maria
262 s. : il., bibliogr. i summ. przy rozdz.
nauczanie geografii ; nauczanie przyrody ; edukacja środowiskowa ; edukacja ekologiczna ; nauczyciele przyrody - kształcenie
Wyzwania środowiskowe dla kształcenia przyrodniczego / Danuta Cichy. - s.9-17 ; Priorytety w profesjonalnym kształceniu i doskonaleniu nauczycieli biologii i przyrody / Elżbieta Buchcic. - s.18-28 ; Realizacja zajęć terenowych łączących teorię z praktyką według założeń zrównoważonego rozwoju / Ewa Fleszar. - s.35-41 ; Praca Okręgu Wrocławskiego LOP na rzecz edukacji środowiskowej / Aleksandra Jastrzębska-Kołodyńska. - s.61-64 ; Wiedza osobista ucznia w obudowie dydaktycznej on-line dla nauczycieli przyrody w Polsce i w Wielkiej Brytanii / Iwona Majcher. - s.86-92 ; Efektywność zastosowania zróżnicowanych metod i technik w nauczaniu treści przyrodniczych w klasie trzeciej gimnazjum / Dorota Morka, Brygida Pakuła. - s.93-97 ; Możliwości wykorzystania wiedzy przyrodniczej w ocenie uczniów klas szóstych / Lesława Nowak, Małgorzata Wysocka-Kunisz. - s.108-114 ; Prasa lokalna jako środek w edukacji środowiskowej dorosłych / Renata Stoczkowska, Ryszard Kowalski, Maria Obrębska, Magdalena Maluchnik-Pucek. - s.153-159 ; Rola edukacji przyrodniczej w życiu codziennym / Anna Strumińska-Doktór. - s.160-171 ; Świadomość ekologiczna studentów kierunków przyrodniczych przygotowujących się do zawodu nauczyciela / Maria Tarabuła-Fiertak, Małgorzata Grodzińska-Jurczak, Hanna Kobierska, Ewa Zamościńska. - s.209-218
Methodology of geography teaching and academic handbooks [0020] ; Methodology of geography teaching and schoolbooks [0021]
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/312615
Edition name | Date |
---|