Red. Stasiak, Andrzej ; red. Miros, Krzysztof
Zespół Ekspertów przy Marszałku Senatu R.P. Adamie Struziku
podziały administracyjne - projekty - Polska
Materiały seminarium w Białobrzegach, 11-12 IV 1997 r.
Od Redaktora / Andrzej Stasiak. - s.V-VI ; Spór o koncepcję reformy państwa / Adam Struzik. - s.VII-XI ; Przestrzenne aspekty podziału administracyjnego kraju / Andrzej Stasiak. - s.1-25 ; Aspekty społeczne organizacji dwustopniowego podziału terytorialnego kraju / Józefina Hrynkiewicz. - s.27-55 ; Organizacja dwustopniowego podziału terytorialnego kraju w aspekcie geopolitycznym / Marcin Rościszewski. - s.57-71 ; Niesprawność struktury powiatowej / Witold Kieżun. - s.73-105 ; Organizacja dwustopniowego podziału terytorialnego kraju w aspekcie prawnym i samorządowym / Andrzej Piekara. - s.107-129 ; Organizacja dwustopniowego podziału terytorialnego kraju w aspekcie ekonomicznym / Józef Kaleta. - s.131-148 ; Dwustopniowy system podziału administracyjnego Polski / Włodzimierz Binder. - s.149-169 ; Opinia w sprawie organizacji podziału terytorialnego / Marek Wierzbowski. - s.171-178 ; Opinia Bialskopodlaskiego Sejmiku Samorządowego w sprawie organizacji dwustopniowego podziału terytorialnego kraju / Tadeusz Łazowski. - s.179-182 ; Stanowisko Prezydium Sejmiku Samorządowego Województwa Piotrkowskiego w sprawie dwustopniowego podziału terytorialnego kraju / Leon Fortak. - s.183-184 ; Stanowisko Sejmiku Samorządowego Województwa Tarnowskiego w sprawie celowości utrzymania dwustopniowego podziału terytorialnego kraju / Maksymilian Kras. - s.185-186 ; Stanowisko Zamojskiego Sejmiku Samorządowego w sprawie dwustopniowego podziału terytorialnego kraju / Arkadiusz Bratkowski. - s.187-188 ; Notatka z seminarium Zespołu Ekspertów Marszałka Senatu, poświęconego reformie organizacji przestrzennej Polski - Białobrzegi 11-12 kwietnia 1997 r / Andrzej Krasnowolski. - s.189-195
Struktura regionalna, rozwój regionalny, podziały administracyjne [0170]
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/275510
Edition name | Date |
---|