Red. Zioło, Zbigniew
Kraków : Wydaw. Nauk. AP, 2000
101, [2] s. : il., bibliogr. przy rozdz.
nauczanie geografii - reforma systemu oświaty ; nauczyciele geografii - kształcenie - reforma systemu oświaty
Wprowadzenie / Zbigniew Zioło. - s.5-6 ; Sytuacja geografii jako przedmiotu nauczania w reformowanej szkole / Sławomir Piskorz. - s.7-19 ; Podstawy geografii w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej / Irmina Zioło. - s.20-27 ; Miejsce geografii w bloku przedmiotów zintegrowanych w zreformowanym liceum profilowanym / Paweł Wojtanowicz. - s.28-38 ; Geografia a praktyka edukacyjna w nowym systemie edukacyjnym / Iwona Piotrowska. - s.39-47 ; Programy studiów geograficznych w świetle nowego systemu edukcyjnego / Ignacy Janowski. - s.48-66 ; Cele i zadania studiów podyplomowych przygotowujących nauczycieli geografii do pracy w zreformowanym systemie oświaty / Mirosław Mularczyk, Bożena Wójtowicz. - s.67-75 ; Problemy i oczekiwania nauczycieli "Przyrody" u progu reformy szkolnej / Jolanta Rodzoś, Joanna Szczęsna. - s.76-85 ; Interdyscyplinarne Podyplomowe Studium "Przyroda" jako forma doskonalenia zawodowego nauczycieli geografii / Zbigniew Podgórski. - s.86-92 ; Sprawdzanie umiejętności w warunkach zreformowanej edukacji geograficznej / Maria Kucharska. - s.93-102
Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]
Metodyka nauczania geografii i podręczniki dla szkół wyższych [0020]
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/289215
Edition name | Date |
---|