@misc{Wojda_Grzegorz_Analiza_2000, author={Wojda, Grzegorz}, copyright={Creative Commons Attribution BY 4.0 license}, journal={Książka = Book}, address={Warszawa}, howpublished={online}, year={2000}, publisher={Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk}, publisher={Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences}, language={pol}, abstract={Celem tego referatu jest ukazanie sposobu wykorzystania witryny internetowej www w Systemie Informacji Marketingowej do prowadzenia badań marketingowych mających na celu kształtowanie produktów ściśle opartych na potrzebach nabywców. Autor przedstawi na początek krótkie podłoże teoretyczne z zakresu marketingu wskazujące na kształtowanie produktu, następnie zostanie przedstawiona jedna z technik statystycznych, która może być wykorzystywana przy procedurze kształtowania produktów oraz przykładowy sposób jej wykorzystania w oparciu o „tradycyjny" sposób zbierania informacji źródłowych. Ostatnim elementem będzie wskazanie możliwych sposobów implementacji tej metody na stronach www, tak, aby potencjalnie ogromna rzesza osób odwiedzających witrynę dostarczała stale informacji sprawiła, że produkt lepiej odpowiada potrzebom nabywców.}, type={Text}, title={Analiza systemowa w finansach i zarządzaniu * Wybrane problemy * Wykorzystanie stron www w procedurze kształtowania produktu opartej na algorytmie Steinhausa}, URL={http://rcin.org.pl/Content/206682/PDF/KS-2000-05-T2P18.pdf}, }