@misc{Unold_Jacek_Rozwój_2001, author={Unold, Jacek}, copyright={Creative Commons Attribution BY 4.0 license}, address={Warszawa}, journal={Książka = Book}, howpublished={online}, year={2001}, publisher={Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk}, publisher={Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences}, language={pol}, abstract={Dynamiczny rozwój technologii informatycznych ma głęboki wpływ na ewolucję tradycyjnej koncepcji marketingu. Ph.Kotler za najważniejsze wyznaczniki nowej ery marketingu uznał umieszczenie firmy w Internecie i rozwój konsumenckich baz danych. Pełne wykorzystanie technologii pozwał.a na indywidualizację i personalizację kontaktów firmy z klientem. Nowe podejścia nie zastępują automatycznie starych koncepcji marketingowych, lecz stanowią ich cenne uzupełnienie.}, title={Rozwój i zastosowania technologii i systemów informatycznych * Systemy informatyczne jako podstawa rozwoju gospodarki elektronicznej * Ewolucja koncepcji marketingowych w dobie rozwoju gospodarki}, type={Text}, URL={http://rcin.org.pl/Content/197896/PDF/KS-2001-03-T28R01P05.pdf}, }