Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Ocena nabycia wybranych kompetencji przedmiotowych nauczycieli geografii oraz studentów-kandydatów na nauczycieli = The assessment of the selected subject competences acquired by geography teachers and student-candidates for teaching posts

Twórca:

Osuch, Wiktor

Data wydania/powstania:

2011

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Przegląd Geograficzny T. 83 z. 3 (2011)

Wydawca:

IGiPZ PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

24 cm

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. De Jong H., 2008, Aspekte der Ausbildung von Geographielehrer/inne/n In den Niederlanden, Geographie und Wirtschaftskunde Unterricht, 109, Wien, s. 27–32.
2. Erpenbeck J., Rosenstiel L. (red.), 2003, Handbuch Kompetenzmessung, Schäffer-Poeschl, Stuttgart.
3. Greń J., 1974, Statystyka matematyczna. Modele i zadania, PWN, Warszawa.
4. Kyriacou Ch., 1991, Essentials Teaching Skills, Blackwell, Oxford.
5. Kwiatkowska H., 2008, Pedeutologia, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.
6. Okoń W., 2001, Nowy słownik pedagogiczny, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa.
7. Osuch W., 2010a, Kompetencje nauczycieli geografii oraz studentów geografii – kandydatów na nauczycieli, Prace Monograficzne, 570, Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Kraków.
8. Osuch W., 2010b, Efektywność akademickiego kształcenia kompetencji na studiach podyplomowych z geografii (na przykładzie Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie), [w:] E. Szkurłat, M. Tracz (red.), Efekty kształcenia geograficznego na różnych poziomach nauczania, Prace Komisji Edukacji Geograficznej PTG, 1, Oficyna Wydawnicza "Impuls", Kraków, s. 126-133.
9. Průcha J., 2006, Pedeutologia, [w:] B. Śliwerski (red.), Pedagogika. Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych, t. 2, Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne, Gdańsk, s. 293–316.
10. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 7 września 2004 r. w sprawie standardów kształcenia, Dz.U. 2004, nr 207, poz. 2110.
11. Vielhaber Ch., 2006, Wie viel Nachhaltigkeit verträgt das Schulfach Geographie und Wirtschaftskunde? Unterricht, 103, Wien, s. 17–24.
12. Vielhaber Ch., 2008, Standards und/ oder kompetenzen im GW-Unterricht? GW Unterricht, 110, Wien, s. 1–6.

Czasopismo/Seria/cykl:

Przegląd Geograficzny

Tom:

83

Zeszyt:

3

Strona pocz.:

395

Strona końc.:

410

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł

Format:

Rozmiar pliku 0,6 MB ; application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:2646 ; 0033-2143 ; 10.7163/PrzG.2011.3.6

Źródło:

kliknij tutaj, żeby przejść ; CBGiOS. IGiPZ PAN, sygn.: Cz.181, Cz.3136, Cz.4187

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Centralna Biblioteka Geografii i Ochrony Środowiska Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji