Object

Title: Popis Publiczny Uczniów Szkoły Wojewódzkiéy Lubelskiéy Maiący się Odbywać ... na Który Prześwietną Publiczność Imieniem Instytutu Rektor ... Zaprasza.

Subtitle:

Na Popis i Examen Publiczny Uczniów Szkoły Wojewódzkiéy Lubelskiéy Maiące się Odbywać ... Prześwietną Publiczność Imieniem Instytutu Rektor ... Zaprasza ; Popis Publiczny Uczniów Szkoły Wojewódzkiéy Lubelskiéy Odbywać się Będzie w Sali Popisowéy, Dnia ... na Który Prześwietną Publiczność Rektor wraz z Zgromadzeniem Nuczycielskiem Zaprasza ; Popis Publiczny Uczniów Szkoły Wojewódzkiéy Lubelskiéy Odbywać się Będzie w Dniach ... na Który Prześwietną Publiczność Rektor wraz z Zgromadzeniem Nuczycielskiem Zaprasza ; Popis Publiczny Uczniów Szkoły Wojewódzkiéy Lubelskiéy Odbywać się Będzie ... na Który Prześwietną Publiczność Zaprasza Rektor Imieniem Instytutu

Publisher:

w Drukarni Rządowéy) ; [s.n.]

Place of publishing:

Lublin

Description:

W 1825 m. wyd.: Warszawa ; 19 cm

Detailed Resource Type:

Journal

Resource Identifier:

oai:rcin.org.pl:135836

Source:

click here to follow the link ; IBL PAN, call no. F.20002

Language:

pol

Rights:

Public Domain

Terms of use:

Material outside of copyright protection. May be used without restrictions following from economic copyrights

Digitizing institution:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Original in:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Projects co-financed by:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Object collections:

Last modified:

Oct 2, 2020

In our library since:

Aug 20, 2020

Number of object content hits:

3

All available object's versions:

https://rcin.org.pl/publication/157204

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
1827 Oct 2, 2020

Objects

Similar
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information