Metadata language
Integracyjna rola matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
Inny tytuł:Raport Badawczy = Research Report ; RB/31/2001
Twórca:Bereziński, Mirosław ; Falkowska-Singer, Zofia ; Wagner, Dariusz W.
Wydawca:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis:20 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 17-20
Temat i słowa kluczowe:Edukacja ; System edukacyjny ; Education system ; Matematyka ; Interdyscyplinarność ; Nauki matematyczno-przyrodnicze ; Natural-mathematics science ; Interdisciplinarity
Abstrakt:W pracy skupiono się na przedstawieniu kluczowego znaczenia ścieżki filozoficznej dla całego procesu edukacji gimnazjalnej oraz integracyjnej roli matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Zwrócono uwagę na ideę interdyscyplinarności wiedzy naukowej zdobywanej w szkole.
Czasopismo/Seria/cykl:Raport Badawczy = Research Report
Typ zasobu: Szczegółowy typ zasobu: Źródło: Język: Język streszczenia: Prawa:Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Zasady wykorzystania:Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Digitalizacja:Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Dofinansowane ze środków: Dostęp: