Object structure
Tytuł:

Integracyjna rola matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych

Inny tytuł:

Raport Badawczy = Research Report ; RB/31/2001

Twórca:

Bereziński, Mirosław ; Falkowska-Singer, Zofia ; Wagner, Dariusz W.

Wydawca:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2001

Opis:

20 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 17-20

Temat i słowa kluczowe:

Edukacja ; System edukacyjny ; Education system ; Matematyka ; Interdyscyplinarność ; Nauki matematyczno-przyrodnicze ; Natural-mathematics science ; Interdisciplinarity

Abstrakt:

W pracy skupiono się na przedstawieniu kluczowego znaczenia ścieżki filozoficznej dla całego procesu edukacji gimnazjalnej oraz integracyjnej roli matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Zwrócono uwagę na ideę interdyscyplinarności wiedzy naukowej zdobywanej w szkole.

Czasopismo/Seria/cykl:

Raport Badawczy = Research Report

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Raport

Źródło:

RB-2001-31

Język:

pol

Język streszczenia:

pol

Prawa:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitalizacja:

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Dostęp:

Otwarty

×

Citation

Citation style: