Język metadanych
Integracyjna rola matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
Inny tytuł:Raport Badawczy = Research Report ; RB/31/2001
Twórca:Bereziński, Mirosław ; Falkowska-Singer, Zofia ; Wagner, Dariusz W.
Wydawca:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis:20 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 17-20
Temat i słowa kluczowe:Edukacja ; System edukacyjny ; Education system ; Matematyka ; Interdyscyplinarność ; Nauki matematyczno-przyrodnicze ; Natural-mathematics science ; Interdisciplinarity
Abstrakt:W pracy skupiono się na przedstawieniu kluczowego znaczenia ścieżki filozoficznej dla całego procesu edukacji gimnazjalnej oraz integracyjnej roli matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Zwrócono uwagę na ideę interdyscyplinarności wiedzy naukowej zdobywanej w szkole.
Czasopismo/Seria/cykl:Raport Badawczy = Research Report
Typ zasobu: Szczegółowy typ zasobu: Źródło: Język: Język streszczenia: Prawa:Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Zasady wykorzystania:Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -
Digitalizacja:Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences
Lokalizacja oryginału:Library of Systems Research Institute PAS
Dofinansowane ze środków: Dostęp: