Struktura obiektu
Tytuł:

Integracyjna rola matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych

Inny tytuł:

Raport Badawczy = Research Report ; RB/31/2001

Twórca:

Bereziński, Mirosław ; Falkowska-Singer, Zofia ; Wagner, Dariusz W.

Wydawca:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2001

Opis:

20 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 17-20

Temat i słowa kluczowe:

Edukacja ; System edukacyjny ; Education system ; Matematyka ; Interdyscyplinarność ; Nauki matematyczno-przyrodnicze ; Natural-mathematics science ; Interdisciplinarity

Abstrakt:

W pracy skupiono się na przedstawieniu kluczowego znaczenia ścieżki filozoficznej dla całego procesu edukacji gimnazjalnej oraz integracyjnej roli matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Zwrócono uwagę na ideę interdyscyplinarności wiedzy naukowej zdobywanej w szkole.

Czasopismo/Seria/cykl:

Raport Badawczy = Research Report

Typ zasobu:

Text

Szczegółowy typ zasobu:

Report

Źródło:

RB-2001-31

Język:

pol

Język streszczenia:

pol

Prawa:

Creative Commons Attribution BY 4.0 license

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -

Digitalizacja:

Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of Systems Research Institute PAS

Dofinansowane ze środków:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Dostęp:

Open

×

Cytowanie

Styl cytowania: