Struktura obiektu
Tytuł:

Towards Handling Uncertainty in Prognostic Scenarios: Advanced Learning from the Past

Inny tytuł:

Raport Badawczy = Research Report ; RB/26/2016

Twórca:

Jarnicka, Jolanta ; Jonas, Matthias ; Żebrowski, Piotr

Wydawca:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2016

Opis:

95 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 94-95

Temat i słowa kluczowe:

Niepewność ; Emisja gazów cieplarnianych ; Uncertainty ; Greenhouse gas emissions ; Learning ; Uczenie się ; Explainable outreach ; Zasięg wytłumaczalny

Abstrakt:

This report proposes a method of learning in a controlled prognostic context which is based on polynomial regression technique. A polynomial regression model is used to grasp the system 's dynamic revealed by the sample of historical observations, while the explainable outreach is constructed around the extrapolated regression function. The proposed learning method was tested on various sets of synthetic data in order to identify its strengths and weaknesses, formulate guidelines for its practical application.

Czasopismo/Seria/cykl:

Raport Badawczy = Research Report

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Raport

Źródło:

RB-2016-26

Język:

eng

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitalizacja:

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania: