Metadata language
Książka = Book ; KS/1/2003/T33R03P04
Creator:Gołuchowski, J.. Autor ; Ziemba, Ewa. Autor
Publisher:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Place of publishing: Date issued/created: Description:[4], 168-180 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 179-180
Type of object: Abstract:The article presents the current state of knowledge of decision makers in small and medium sized enterprises (SMEs) in the field of possibilities the Internet offers for marketing activities, and their needs and expectations regarding the new marketing medium. Next, the focus is directed towards e-learning as a tool supporting decision makers in acquiring knowledge and skills in the field of e-marketing. Moreover, the idea of intelligent Internet-based training system facilitating implementation and maintenance of e-marketing in SMEs is outlined in the article.
Relation: Resource type: Detailed Resource Type: Source: Language: Language of abstract: Rights:Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Terms of use:Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Digitizing institution:Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Original in:Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Projects co-financed by: Access:This content is hosted outside the digital library.
Click the link below to view the content.
https://www.ibspan.waw.pl/~alex/OZwRCIN/WA777_0_KS-2003-01-T33R03P04_Zastosowania informatyki i analizy systemowej w zarządzaniu * Techniki internetowe w zarządzaniu * Inteligentny system szkolenia w zakresie e-marketingu jako narzędzie wzbogacania wiedzy decydentów w MŚP_content.pdf