Object structure
Title:

Czy języki marketingu „mogą kłamać”? Recenzja monografii Magdaleny Smoleń-Wawrzusiszyn "Polskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna"

Creator:

Skowronek, Katarzyna ORCID

Publisher:

Instytut Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Kraków

Date issued/created:

2019

Subject and Keywords:

krytyczna analiza dyskursu ; profesjolekt ; dyskurs marketingu ; zmiany społeczno-kulturowew Polsce po 1989 r.

Abstract:

Autorka przedstawia główne założenia i treści monografii naukowej Magdaleny Smoleń-WawrzusiszynPolskie dyskursy marketingu. Perspektywa lingwistyczna. Praca ta zostaje usytuowana w kontekście krytycznejanalizy dyskursu i badań nad profesjolektami tzw. nowych zawodów. Zmiany zachodzące w obrębietego stylu/stylów stają się indeksem zmian w społecznej i kulturowej rzeczywistości Polski po 1989 r.,m.in. wzmożonych postaw i praktyk konsumenckich Polaków.

Relation:

Socjolingwistyka

Volume:

33

Start page:

289

End page:

295

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Artykuł

Format:

PDF

Resource Identifier:

10.17651/SOCJOLING.33.19

Language:

pol

Language of abstract:

eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: