Object structure
Title:

Support systems for decision and negotiation processes * Volume 1 * Computer-assisted decision support for market research and marketing problems

Subtitle:

Książka = Book ; KS/2/1992/R21

Creator:

Gaul, Wolfgang

Publisher:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

1992

Description:

167-180 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 178-180

Type of object:

Książka/Rozdział

Abstract:

On the basis of suggestions how to structure software by which market research and marketing activities can be supported, an introductin into and overview about the area of omputerassisted decision support for market research and marketing is provided. The discussion emphasizes recent developments of expert system approaches for this area.

Relation:

Książka = Book

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Książka

Source:

KS-1992-02-R21

Language:

eng

Language of abstract:

eng

Rights:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitizing institution:

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: