Object structure
Title:

Rozwój i zastosowania technologii i systemów informatycznych * Systemy informatyczne jako podstawa rozwoju gospodarki elektronicznej * Ewolucja koncepcji marketingowych w dobie rozwoju gospodarki

Subtitle:

Książka = Book ; KS/3/2001/T28R01P05

Creator:

Unold, Jacek

Publisher:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2001

Description:

[6], 66-72 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 72

Type of object:

Book/Chapter

Abstract:

Dynamiczny rozwój technologii informatycznych ma głęboki wpływ na ewolucję tradycyjnej koncepcji marketingu. Ph.Kotler za najważniejsze wyznaczniki nowej ery marketingu uznał umieszczenie firmy w Internecie i rozwój konsumenckich baz danych. Pełne wykorzystanie technologii pozwał.a na indywidualizację i personalizację kontaktów firmy z klientem. Nowe podejścia nie zastępują automatycznie starych koncepcji marketingowych, lecz stanowią ich cenne uzupełnienie.

Relation:

Książka = Book

Resource type:

Text

Detailed Resource Type:

Book

Source:

KS-2001-03-T28R01P05

Language:

pol

Language of abstract:

pol

Rights:

Creative Commons Attribution BY 4.0 license

Terms of use:

Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -

Digitizing institution:

Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences

Original in:

Library of Systems Research Institute PAS

Projects co-financed by:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Access:

Open

×

Citation

Citation style: