Object structure
Title:

Analiza systemowa w finansach i zarządzaniu * Wybrane problemy * Zastosowanie intuicjonistycznych zbiorów rozmytych w koncepcji modelu systemu doboru materiałów dydaktycznych przy kształceniu ustawicznym

Subtitle:

Książka = Book ; KS/4/2009/T11P19

Creator:

Werdoni, Marcin

Publisher:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2009

Description:

[2], 219-230 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 229-230

Type of object:

Book/Chapter

Abstract:

Systemy nauczania na odległość coraz częściej zastępują tradycyjne formy kształcenia. W artykule poruszono problem dopasowania takiego systemu do użytkownika oraz problem doboru materiału dydaktycznego do potrzeb klienta. Informacje dostarczone przez użytkownika do systemu wyszukującego są często nieprecyzyjne, w takim wypadku przydatne stają się zbiory rozmyte. Opisano koncepcję modelu systemu doboru materiałów dydaktycznych. Model oparty jest na intuicjonistycznych zbiorach rozmytych.

Relation:

Książka = Book

Resource type:

Text

Detailed Resource Type:

Book

Source:

KS-2009-04-T11P19

Language:

pol

Language of abstract:

pol

Rights:

Creative Commons Attribution BY 4.0 license

Terms of use:

Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -

Digitizing institution:

Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences

Original in:

Library of Systems Research Institute PAS

Projects co-financed by:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Access:

Open

×

Citation

Citation style: