• Search in all Repository
  • Literature and maps
  • Archeology
  • Mills database
  • Natural sciences

Search in Repository

How to search...

Advanced search

Search in Literature and maps

How to search...

Advanced search

Search in Archeology

How to search...

Advanced search

Search in Mills database

How to search...

Advanced search

Search in Natural sciences

How to search...

Advanced search

RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: Sztuka niemożliwej możliwości

Twórca:

Bojarska, Katarzyna ORCID

Data wydania/powstania:

2010

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 5 (2010)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. N. Abraham, M. Torok, The Wolf Man’s Magic Word. A Cryptonymy, trans. N. Rand, introd. J. Derrida, University of Minnesota Press, Minneapolis 2005.
2. N. Abraham, M. Torok, „L’objet perdu – moi”. Notations sur l’identification endocryptique, w: tychże L’Écorce et le noyau, Flammarion, Paris 1987, s. 297.
3. E. van Alphen, W pułapce wizerunków, przeł. R. Sendyka, „Teksty Drugie” 2009 nr 5.
4. W. Benjamin, O pojęciu historii, przeł. K. Krzemieniowa, w: tegoż Anioł historii. Eseje, szkice, fragmenty, red. H. Orłowski, Wydawnictwo Poznańskie, Poznań 1996, s. 324.
5. C. Caruth, Introduction, w: Trauma. Explorations in Memory, Johns Hopkins University Press, Baltimore 1995, s. 10.
6. C. Caruth, Unclaimed Experience. Trauma, Narrative, and History, Johns Hopkins University Press, Baltimore 1996, s. 131-132.
7. B. Ettinger, Transcryptum. Memory Tracing in/for/with the Other, w: tejże Matrixial Borderspace, ed. B. Massumi, introd. J. Butler, Minnesota University Press, Minneapolis 2007, s. 166-167.
8. H. Foster, Obscene, Abject, Traumatic, „October” 1996 vol. 78, s. 110.
9. J. Hutchinson, Miroslaw Balka, w: Miroslaw Balka. Dig Dug Dug, kat. wyst., The Douglas Hyde Gallery, Dublin 2003.
10. L. Krasznahorkai, Melancholia sprzeciwu, przeł. E. Sobolewska, WAB, Warszawa 2007, s. 117.
11. J.-F. Lyotard, Wzniosłość i awangarda, przeł. M. Bieńczyk, „Teksty Drugie” 1996 nr 2/3.
12. G. Perec, Gabinet kolekcjonera, przeł. M.P. Markowski, Wydawnictwo KR, Warszawa 2003, s. 98.
13. G. Pollock, After the Reapers. Gleaning the Past, the Feminine and Another Future, from the Work of Bracha Lichtenberg Ettinger, w katalogu wystawy: Bracha Lichtenberg Ettinger. Halal-Autistwork, The Israel Museum, Jerusalem 1995.
14. G. Pollock, Art Trauma Represenation, „parallax” 2009 no 15:1, issue 50, s. 48.
15. A. Rejniak-Majewska, Obraz jako sytuacja, „Teksty Drugie” 2009 nr 5, s. 180.
16. M. Taussig, Walter Benjamin’s Grave, University of Chicago Press, Chicago 2006.
http://dx.doi.org/10.7208/chicago/9780226790008.001.0001

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

5

Strona pocz.:

156

Strona końc.:

166

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:49148 ; 0867-0633

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Dostęp:

Otwarty

Object collections:

Last modified:

13 gru 2022

In our library since:

22 paź 2014

Number of object content downloads / hits:

1982

All available object's versions:

https://rcin.org.pl/publication/66776

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
Bojarska K. - Sztuka niemożliwej możliwości 13 gru 2022
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information