Obiekt

Tytuł: Porozmawiajmy o reklamie, czyli kilka uwag na marginesie "Poetyki reklamy" Ewy Szczęsnej

Twórca:

Warchala, Jacek

Data wydania/powstania:

2004

Typ zasobu:

Artykuł

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 1-2 (2004)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol.

Bibliografia:

1. T. W. Adorno, Filozofia nowej muzyki, przeł. F. Woyda, Warszawa 1974, s. 52. ; 2. R. Barthes, Mitologie, przeł. A. Dziadek, Warszawa 2000, s. 257. ; 3. Z. Bauman, Socjologia i ponowożytność, w: Racjonalność współczesności, red. H. Kozakiewicz, E. Mokrzycki, M. Siemek, Warszawa 1992, s. 14-16. ; 4. M. Black, Metafora, przeł. J. Japola, w: Studia z teorii literatury. Archiwum przekładów Pamiętnika Literackiego, red. H. Markiewicz, Wrocław 1977, s. 89. ; 5. J. Bralczyk, Poza prawdą i fałszem, „Teksty" 1981. ; 6. G. Debord, Społeczeństwo spektaklu, przeł. A. Ptaszkowska, Gdańsk 1998, s. 13. ; 7. P. de Man, Ideologia estetyczna, przeł. A. Przybysławski, Gdańsk 2000, s. 274. ; 8. S. Fish, Interpretacja, retoryka, polityka. Eseje wybrane, przeł. K. Abriszewski i in., Kraków 2002, s. 136. ; 9. M. Foucault, Słowa i rzeczy, przeł. S. Cichowicz, w: Antologia współczesnej krytyki literackiej we Francji, red. W. Karpiński, Warszawa 1974, s. 334. ; 10. H.G. Gadamer, Aktualność piękna, Warszawa 1993, s. 29. ; 11. J. Habermas, Teoria działania komunikacyjnego, t. 1, przeł. A.M. Kaniowski, Warszawa 1999, s. 99. ; 12. J. Habermas, Teoria działania komunikacyjnego, t. 2, przeł. A.M. Kaniowski, Warszawa 2002, s. 87. ; 13. R. Ingarden, O dziele literackim, Warszawa 1960, s. 378-381. ; 14. W. Kandinsky, Punkt i linia a płaszczyzna, przeł. S. Fijałkowski, Warszawa 1986, s. 126. ; 15. P.H. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław 1999. ; 16. M. Merleau-Ponty, Fenomenologia percepcji, przeł. M. Kowalski, J. Migasiński, Warszawa 2001, s. 71. ; 17. Ch. Perelman, Imperium retoryki. Retoryka i argumentacja, przeł. M. Chomicz, Warszawa 2002, s. 10. ; 18. P. Ricoeur, Egzystencja i hermeneutyka. Rozprawy o metodzie, przeł. E. Bieńkowska i in., Warszawa 1975, s. 7-8. ; 19. E. Szczęsna, Poetyka reklamy, Warszawa 2001. ; 20. L. Wittgenstein, Dociekania filozoficzne, przeł. B. Wolniewicz, Warszawa 2000, s. 241-242.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

1-2

Strona pocz.:

202

Strona końc.:

217

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:52677 ; 0867-0633

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2018-12-20

Data dodania obiektu:

2015-03-20

Liczba wyświetleń treści obiektu:

2 058

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/publication/68616

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty

Podobne
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji