Object structure
Title:

Stosowność a promocja polityczna

Subtitle:

Napis, Seria X (2004)

Creator:

Dudziak, Arkadiusz, Stanisław

Publisher:

Wydawnicwto DiG

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2004

Description:

24 cm ; Pol. text

Type of object:

Journal/Article

Subject and Keywords:

appropriateness ; publicity ; police ; culture

References:

1. A. Antoszewski, R. Herburt, Leksykon politologii, Wrocław 1096, s. 23.
2. A. Banasik, Jak uwodzą politycy? Język marketingu politycznego w kampanii wyborczej '97, Katowice 2002, s. 164.
3. J. Borucka, D. Skrzypiński, Polityka skuteczna. Marketingowa analiza sukcesu wyborczego, Wrocław 1995, s. 39.
4. E. M. Cenker, Public relations, Poznań 2000, s. 72.
5. M. Cichosz, Autokreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III Rzeczypospolitej, Toruń 2003, s. 60.
6. W. Cwalina, Telewizyjna reklama polityczna. Emocje w kształtowaniu preferencji wyborczych, Lublin 2000.
7. A. Dudziak, Swojskość i obcość - kategorie manipulowania obrazem rzeczywistości w retotyce populistycznej, [w:] Swojskość i obcość. O kategorii tożsamości w piśmiennictwie polskim na przełomie wieków. Prace literaturoznawcze poświęcone pamięci doktor Małgorzaty Żarczyńskiej, red. A. Staniszewski, J. Chłosta-Zielonka, Olsztyn 2004, s. 126.
8. A. Falkowski, Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama, Gdańsk 2003, s. 90.
9. J. Fiske, Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, Wrocław 1998, s. 48.
10. J. Fras, Język propagandy politycznej, [w:] Teoria i praktyka propagandy, red. B. Dobek-Ostrowska, J. Fras, B. Ociepki, Wrocław 1999, s. 91.
11. W. Jabłoński, Polityczny marketing i political communication: dwa klucze do zdobycia i utrzymania władzy, Warszawa 1999, s. 22,36.
12. J. Jaroszyński, Spór o piękno, Poznań 1992.
13. K. Kostrzębski, Kampanie wyborcze ruchów populistycznych w Polsce i Niemczech - analiza porównawcza, [w:] Polska scena polityczna, kampanie wyborcze, red. E. Pietrzyk-Zieniewicz, "Studia Politologiczne" vol. 6, Warszawa 2002, s. 283.
14. M. Korolko, Retoryka i erystyka dla prawników, Warszawa 2001, s. 190.
15. M. Korolko, Sztuka retoryki. Przewodnik encyklopedyczny, Warszawa 1998, s. 83.
16. A. Kuczyńska, Piękno. Mit i rzeczywistość, Warszawa 1972.
17. Kwintus Horacjusz Flakkus, Dzieła wszystkie, t. 2, Gawędy, Listy, Sztuka poetycka, opr. O. Jurewicz, Warszawa 2000, s. 417.
18. H. Lemmermann, Komunikacja werbalna. Szkoła retoryki, Wrocław 1999, s. 96-97, 137-159.
19. M. Marczewska-Rytko, Populist Trend in Poland after 1989, "Polish Political Science Yearbook" 1999-2000, Toruń 2000, s. 148.
20. M. Mazur, Marketing polityczny. Studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce, Warszawa 2002, s. 288-298.
21. M. Mrozowski, Media masowe. Władza, rozrywka i biznes, Warszawa 2001, s. 138-139.
22. S. R. Olson, Teoria komunikowania: ponowne rozpatrzenie kwestii, [w:] Współczesne systemy komunikowania, red. B. Dobek-Ostrowska, Wrocław 1998, s. 49.
23. Z. J. Pietraś, Decydowanie polityczne, Warszawa-Kraków 1998, s. 411.
24. E. Sampson, Jak tworzyć własny wizerunek?, Warszawa 1996.
25. Słownik języka polskiego, red. M. Szymczak, t. 3, Warszawa 1981, s. 341.
26. D. Skrzypiński, Strategie partii politycznych, [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce, red. A. Jabłoński, L. Sobkowiak, Wrocław 2002, s. 139.
27. B. Sobkowiak, Public relations jako forma komunikowania masowego, [w:] Studia z teorii komunikowania masowego, red. B. Dobek-Ostrowska, Wrocław 1999, s. 70.
28. W. K. Szałkiewicz, Kandydat, czyli jak wygrać wybory?, Olsztyn 2002, s. 54.
29. J. Szczupaczyński, Władza i społeczeństwo, Warszawa 1998, s. 78.
30. Sztuka kształtowania wizerunku, red. A. Drzycimski, Warszawa 1998.
31. W. Tatarkiewicz, Dzieje sześciu pojęć, Warszawa 1975.
32. S. Trzeciak, Strategie kampanii wyborczej, Lublin 2001.
33. G. Ulicka, Wpłyq marketingu politycznego na zmiany w życiu politycznym państw demokratycznych, [w:] Trudna, sztuka polityki, Szanse, ryzyko, błąd, red. T. Klemensiewicz, "Studia Politologiczne" vol. 1, Warszawa 1996, s. 157.
34. A. Wiszniewski, Jak przekonująco mówić i przemawiać, Warszawa 1999, s. 27.
35. R. Wiszniewski, Strategia w kampaniach wyborczych, [w:] Jak uczestniczyć w wyborach samorządowych, red. H. Lisicka, Wrocław 1994, s. 23.
36. K. Wójcik, Public relations od A do Z, t. 2, Warszawa 2001, s. 604.
37. R. K. Zawadzki, "Poetyka" Arystotelesa i "Sztuka poetycka" Horacego, Studium porównawcze, Częstochowa 1996, s. 94-95.
38. J. Ziomek, Retoryka opisowa, Wrocław 1990, s. 82-101, 118-125, 233.
39. A. Żukowski, Systemy wyborcze, Olsztyn 2000, s. 34.

Relation:

Napis

Volume:

X

Start page:

317

End page:

331

Resource type:

Text

Detailed Resource Type:

Article : original article

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

1507-4153

Source:

IBL PAN, call no. P.I.2795 ; click here to follow the link

Language:

pol

Rights:

Rights Reserved - Free Access

Terms of use:

Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms

Digitizing institution:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Original in:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Projects co-financed by:

Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund

Access:

Open

×

Citation

Citation style: