Struktura obiektu
Tytuł:

Logos pedagogii, logos kultury. O edukacyjnym zwrocie (?) kulturowym

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 2 (2014)

Twórca:

Żywiołek, Artur

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2014

Opis:

21 cm ; Pol. text, eng. summary

Typ obiektu:

Journal/Article

Temat i słowa kluczowe:

Bruner, Jerome ; The Culture of Education

Bibliografia:

1. J. Bruner, Kultura edukacji, przeł. T. Brzostowska-Tereszkiewicz, wstęp A. Brzezińska, Universitas, Kraków 2010.
2. Ch. Taylor,, Nowoczesne imaginaria społeczne, przeł. A. Puchejda, K. Szymaniak, Znak, Kraków 2010.
http://dx.doi.org/10.14746/fc.2012.09.13
3. R. Rorty Zmierzch prawdy ostatecznej i narodziny kultury literackiej, przeł. A. Szahaj, „Teksty Drugie” 2003 nr 6, s. 113-130.
4. K. Rosner, Narracja, tożsamość i czas, Universitas, Kraków 2003.
5. G. Steiner, Zerwany kontrakt, przeł. O. Kubińska, Instytut Kultury, Warszawa 1994, s. 40-41.
6. S. Lem, Filozofia przypadku. Literatura w świetle empirii, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1988, t. 2, s. 21.
7. M. Foucault, Nadzorować i karać, przeł. T. Komendant, Fundacja Aletheia, Warszawa 1998.
8. P. Bourdieu, Medytacje pascaliańskie, przeł. K. Wakar, Oficyna Naukowa, Warszawa 2006, s. 9.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

2

Strona pocz.:

179

Strona końc.:

190

Typ zasobu:

Text

Szczegółowy typ zasobu:

Review

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

0867-0633 ; 10.18318/td.

Źródło:

IBL PAN, call no. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Rights Reserved - Free Access

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms

Digitalizacja:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Dofinansowane ze środków:

Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund

Dostęp:

Open

×

Cytowanie

Styl cytowania: