Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Tekst elektroniczny. Niektóre problemy audiowizualnych tekstur

Twórca:

Zielinski, Siegfried

Data wydania/powstania:

2014

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 3 (2014)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. P. Bickel, Musik aus der Maschine. Computervermittelte Musik zwischen Reproduktion und synthetischer Produktion (obrona na TU Berlin w 1991 r.).
2. E.E. Cummings, [gdy zaledwie], w: tegoż, 150 wierszy, wybrał, przełożył oraz posłowiem opatrzył S. Barańczak, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1983.
3. Fernando Birri – Kino der Befreiung, hrsg. H. Groschup, R. Wurm, Südwind, Wien 1991.
4. M. Foucault, Schriften zur Literatur, Suhrkamp, Frankfurt am Main–Berlin–Wien 1979.
5. F. Kittler, Aufschreibesysteme 1800/1900, Fink, München 1985.
6. F. Kittler, Grammophon film typewriter, Brinkmann & Bose, Berlin 1986.
7. S. Kracauer, Teoria filmu: wyzwolenie materialnej rzeczywistości, przeł. W. Wertenstein, Wydawnictwa Artystyczne i Filmowe, Warszawa 1975.
8. A. Kroker, D. Cook, The postmodern scene. Excremental culture and hyper-aesthetics, Macmillan, London 1988.
9. M. McLuhan, Understanding media. The extensions of man, New American Library, New York 1966.
10. W. J. Ong, Oralność i piśmienność: słowo poddane technologii, przeł. J. Japola, Wydawnictwo KUL, Lublin 1992.
11. G. Plumpe, Kunst und juristischer Diskurs w: Diskurstheorien und Literaturwissenschaft, hrsg. J. Fohrmann, H. Müller, Suhrkamp, Frankfurt am Main 1988.
12. Textsysteme und Veränderungen des Literaturbegriffs, hrsg. M. Kammer, H. Schanze, H.J. Zimmermann, Arbeitshefte Bildschirmmedien 19, Siegen 1990.
13. P. Weibel, Für eine Psychotisierung der Wahrnehmung, w: Kunst machen? Gespräche und Essays, hrsg. F. Rötzer, S. Rogenhofer, Boer, München 1990.
14. S. Zielinski, Audiovisionen. Kino und Fernsehen als Zwischenspiele in der Geschichte, Rowohlt Enzyklopädien, Reinbek 1989.
15. S. Zielinski, N. Röller, Cogito ergo video, w: Österreichisches Jahrbuch für Filmtheorie 3, hrsg. G. Schlemmer, Europaverlag, Wien 1992.
16. S. Zielinski, Zu viele Bilder – Wir müssen reagieren! Thesen zu einer apparativen Sehprothese im Kontext von Godard’s „Histoire(s) du cinéma”, w: Strategien des Scheins – Kunst, Computer, Medien, hrsg. F. Rötzer, P. Weibel, Boer, München 1991.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

3

Strona pocz.:

214

Strona końc.:

226

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:59838 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2 paź 2020

Data dodania obiektu:

30 wrz 2016

Liczba pobrań / odtworzeń:

1074

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/publication/79481

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji