Obiekt

Tytuł: Tekst elektroniczny. Niektóre problemy audiowizualnych tekstur

Twórca:

Zielinski, Siegfried

Data wydania/powstania:

2014

Typ zasobu:

Text

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 3 (2014)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Bibliografia:

1. P. Bickel, Musik aus der Maschine. Computervermittelte Musik zwischen Reproduktion und synthetischer Produktion (obrona na TU Berlin w 1991 r.). ; 2. E.E. Cummings, [gdy zaledwie], w: tegoż, 150 wierszy, wybrał, przełożył oraz posłowiem opatrzył S. Barańczak, Wydawnictwo Literackie, Kraków 1983. ; 3. Fernando Birri – Kino der Befreiung, hrsg. H. Groschup, R. Wurm, Südwind, Wien 1991. ; 4. M. Foucault, Schriften zur Literatur, Suhrkamp, Frankfurt am Main–Berlin–Wien 1979. ; 5. F. Kittler, Aufschreibesysteme 1800/1900, Fink, München 1985. ; 6. F. Kittler, Grammophon film typewriter, Brinkmann & Bose, Berlin 1986. ; 7. S. Kracauer, Teoria filmu: wyzwolenie materialnej rzeczywistości, przeł. W. Wertenstein, Wydawnictwa Artystyczne i Filmowe, Warszawa 1975. ; 8. A. Kroker, D. Cook, The postmodern scene. Excremental culture and hyper-aesthetics, Macmillan, London 1988. ; 9. M. McLuhan, Understanding media. The extensions of man, New American Library, New York 1966. ; 10. W. J. Ong, Oralność i piśmienność: słowo poddane technologii, przeł. J. Japola, Wydawnictwo KUL, Lublin 1992. ; 11. G. Plumpe, Kunst und juristischer Diskurs w: Diskurstheorien und Literaturwissenschaft, hrsg. J. Fohrmann, H. Müller, Suhrkamp, Frankfurt am Main 1988. ; 12. Textsysteme und Veränderungen des Literaturbegriffs, hrsg. M. Kammer, H. Schanze, H.J. Zimmermann, Arbeitshefte Bildschirmmedien 19, Siegen 1990. ; 13. P. Weibel, Für eine Psychotisierung der Wahrnehmung, w: Kunst machen? Gespräche und Essays, hrsg. F. Rötzer, S. Rogenhofer, Boer, München 1990. ; 14. S. Zielinski, Audiovisionen. Kino und Fernsehen als Zwischenspiele in der Geschichte, Rowohlt Enzyklopädien, Reinbek 1989. ; 15. S. Zielinski, N. Röller, Cogito ergo video, w: Österreichisches Jahrbuch für Filmtheorie 3, hrsg. G. Schlemmer, Europaverlag, Wien 1992. ; 16. S. Zielinski, Zu viele Bilder – Wir müssen reagieren! Thesen zu einer apparativen Sehprothese im Kontext von Godard’s „Histoire(s) du cinéma”, w: Strategien des Scheins – Kunst, Computer, Medien, hrsg. F. Rötzer, P. Weibel, Boer, München 1991.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

3

Strona pocz.:

214

Strona końc.:

226

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:59838 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2018-12-20

Data dodania obiektu:

2016-09-30

Liczba wyświetleń treści obiektu:

198

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/publication/79481

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji