RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: Polonistyka i konteksty

Creator:

Wiśniewska, Lidia

Date issued/created:

2010

Resource type:

Text

Subtitle:

Pamiętnik Literacki Z. 3 (2010)

Publisher:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Description:

Abstract eng.

Type of object:

Journal/Article

References:

1. Innowacyjna przedsiębiorczość akademicka - światowe doświadczenia. Red. J. Guliński, K. Zasiadły. Warszawa, b. r.
2. A. Sajdak, Nauczyciel akademicki - doradca, ekspert czy przedstawiciel handlowy? W zb.: Wspólnota pedagogicznego niepokoju. Red. J. Danilewska. Kraków 2008.
3. Umiejętności polskich gimnazjalistów: pomiar, wyniki, zadania testowe z komentarzami (badanie PISA). Red. M. Federowicz. Warszawa 2008.
4. J. G. Wissem, Technostarterzy. Dlaczego i jak? Warszawa, b. r.
5. Wyniki badania 2006 w Polsce. (badanie PISA). Warszawa, b. r.

Issue:

3

Start page:

253

End page:

256

Detailed Resource Type:

Article : others noncitable

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

oai:rcin.org.pl:63325 ; 0031-0514

Source:

IBL PAN, call no. P.I.280 ; IBL PAN, call no. P.I.30 ; click here to follow the link

Language:

pol ; eng

Rights:

Rights Reserved - Free Access

Terms of use:

Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms

Digitizing institution:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Original in:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Projects co-financed by:

Ministry of Science and Higher Education ; Activities popularizing science (DUN)

Access:

Open

Object collections:

Last modified:

Oct 2, 2020

In our library since:

Oct 17, 2017

Number of object content downloads / hits:

94

All available object's versions:

https://rcin.org.pl/publication/81359

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Edition name Date
Wiśniewska L. - Polonistyka i konteksty Oct 2, 2020
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information