Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Coming in. Przyczynek do badania historii homoseksualności

Twórca:

Niziołek, Grzegorz ORCID

Data wydania/powstania:

2016

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 6 (2016)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. Sarah Ahmed, The Cultural Politics of Emotion, Edinburgh University Press, 2004, s. 151;
2. John Boswell, Chrześcijaństwo, tolerancja społeczna i homoseksualność. Geje i lesbijki w Europie Zachodniej od początku ery chrześcijańskiej do XIV wieku, przeł. Jerzy Krzyszpień, Zakład Wydawniczy Nomos, Kraków 2006.
3. „Dik Fagazine”, nr 8;
4. Whitney Davis, Homoseksualizm, studia gejowsko-lesbijskie i teoria queer w historii sztuki, przeł. Mariusz Bryl, [w:] Perspektywy współczesnej historii sztuki. Antologia pzekładów „Artium Quaestiones”, red. Mariusz Bryl, Piotr Juszkiewicz, Piotr Piotrowski, Wojciech Suchocki, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2009;
5. Eve Kosofsky-Sedgwick, Between Men. English Literature and Male Homosocial Desire, Columbia University Press, 1985;
6. Mikołaj Milcke, Różowe kartoteki, Dobra Literatura, Warszawa 2015;
7. Grzegorz Musiał, Dziennik wojny jaruzelskiej, Zysk i S-ka Wydawnictwo, Poznań 2006;
8. Tomasz Nastulczyk, Piotr Oczko, Homoseksualność staropolska. Przyczynek do badań, Collegium Columbinum, Kraków 2012;
9. Peggy Phelan, Ontologia performansu. Reprezentacja bez reprodukcji, przeł. Agnieszka Kowalczyk, [w:] Przyjdźcie, pokażemy Wam, co robimy. O improwizacji tańca, red. Sonia Nieśpiałowska-Owczarek, Katarzyna Słoboda, Muzeum Sztuki, Instytut Muzyki i Tańca, 2013;
10. Poza wspólną wiarą, z Krystianem Lupą rozmawia Marcin Kościelniak, [w:] 1968 / PRL / Teatr, Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Warszawa 2016, s. 252;
11. German Ritz, Nić w labiryncie pożądania. Gender i płeć w literaturze polskiej od romantyzmu do postmodernizmu, Wiedza Powszechna, Warszawa 2002;
12. Rebeca Schneider, Performing Remains: Art and War in Times of Theatrical Reenactment, Routledge, London and New York, 2011;
13. Magda Szcześniak, Normy widzialności. Tożsamość w czasach transformacji, Fundacja Bęc Zmiana, Instytut Kultury Polskiej UW, Warszawa 2016;
14. Błażej Warkocki, Homo niewiadomo. Polska proza wobec odmienności, Sic!, Warszawa 2007;
15. Michael Warner, Publics and Counterpublics, Zone Books, New York 2002.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

6

Strona pocz.:

282

Strona końc.:

296

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:63026 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2016.6.16

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

21 wrz 2021

Data dodania obiektu:

14 wrz 2017

Liczba pobrań / odtworzeń:

2451

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/publication/82860

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji