Object structure
Title:

Naśladownictwo i światy możliwe, czyli o warstwowości dzieł literackich. Rec.: Beata Garlej, Warstwowość dzieła literackiego w ujęciu Romana Ingardena. Koncepcja, rozwinięcie, recepcja. Kraków (2015)

Subtitle:

Pamiętnik Literacki Z. 4 (2017)

Creator:

Zweiffel, Maciej ORCID

Publisher:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2017

Description:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2016-2018: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Type of object:

Czasopismo/Artykuł

Subject and Keywords:

książka Beaty Garlej ; koncepcja Romana Ingardena ; warstwowość i fazowość tekstów artystycznych

References:

1. O. Pamuk, Turcy, którzy nie lubią kobiet: nim Turcja wejdzie do Unii. Rozm. przepr. M. Nogaś. „Gazeta Wyborcza” 2015, nr 266, z 14 XI, s. 18-19.
2. B. Prus, Lalka. Kraków 2000.
3. J. Tuwim, Słowisień. W: Wiersze wybrane. Oprac. M. Głowiński. Wyd. 3, zmien. BN I 184. Wrocław 1973.
4. M. Zweiffel, Problem tzw. poezji konkretnej. „Pamiętnik Literacki” 2006, z. 1, s. 189-196.

Issue:

4

Start page:

223

End page:

228

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Recenzje

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

0031-0514

Source:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; click here to follow the link

Language:

pol ; eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Projects co-financed by:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: