Obiekt

Tytuł: Fotografia po człowieku

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 1 (2017)

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.

Bibliografia:

1. Barthes, R. (2008), Światło obrazu. Uwagi o fotografii, tłum. Jacek Trznadel. Warszawa: Wyd. Aletheia. ; 2. Bergson, H. (2004), Ewolucja twórcza, tłum. F. Znaniecki, Kraków: Wydawnictwo Zielona Sowa. ; 3. Bergson, H. (2006), Materia i pamięć, tłum. J. Weksler-Waszkinel, Kraków: Zielona Sowa. ; 4. Bornefeld, W. (1996), Time and Light, Clarkston: Borealis. ; 5. Cohen, T. (2012), ‘Introduction: Murmurations – “Climate Change” and the Defacement of Theory’, w T. Cohen (red.), Telemorphosis: Theory in the Era of Climate Change, t. 1, Ann Arbor: Open Humanities Press: s. 13-42. ; 6. Colebrook, C. (2014), Death of the PostHuman: Essays on Extinction, t. 1, Ann Arbor: Open Humanities Press. ; kliknij tutaj, żeby przejść ; 7. Dillon, B. (2010), ‘Decline and Fall’, Frieze, nr 130 (kwiecień), http://www.frieze.com/article/decline-and-fall ; 8. Flowers Gallery (2014), materiały prasowe nt. wystawy Dust Nadava Kandera, Flowers Gallery London, 10.09-11.10.2014. ; 9. Flusser, V. (2004), Ku filozofii fotografii, tłum. J. Maniecki, red. P. Zawojski. Katowice: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach. ; 10. Fontcuberta, J. (2014), Pandora’s Box: Photogr@phy After Photography, London: Mack. ; 11. Garrett, B.L. (2013), Explore Everything: Place-hacking the City, London and New York: Verso. ; 12. Heise, U. K. (2010), ‘Lost Dogs, Last Birds, and Listed Species: Cultures of Extinction’, Configurations 18:1-2 (Winter): ss. 49-72. ; 13. Ingold, T. (2011), Being Alive: Essays on Movement, Knowledge and Description, London: Routledge. ; 14. Kember, S. and Zylinska, J. (2012), Life After New Media: Mediation as a Vital Process, Cambridge: MIT Press. ; 15. Klein, N. (2014), This Changes Everything: Capitalism Vs Climate Change, New York: Simon & Schuster. (wyd. pol. To zmienia wszystko. Kapitalizm kontra klimat, tłum. H. Jankowska i K. Makaryk, Warszawa: Muza, 2016) ; 16. Lam, T. Abandoned Futures: A Journey to the Posthuman World. Carpet Bombing Culture. 2013. ; 17. Macaulay, R. (1984), Pleasure of Ruins, London: Thames & Hudson. Opubl. po raz pierwszy w 1953. ; 18. Meyerowitz, J. Aftermath: World Trade Center Archive. London: Phaidon Press, 2006. Print. ; 19. McGrath, J. (2014), ‘Apocalypse, or, the Logic of Late Anthropocene Ruins’, Cross-Currents: East Asiań History and Culture Review, E-Journal nr 10 (marzec): s. 113-119, http://cross-currents.berkeley.edu/e-journal/issue-10 ; 20. Morton, T. (2013), Hyperobjects: Philosophy and Ecology after the End of the World, Minneapolis: University of Minnesota Press. ; 21. Paglen, T. (2012), The Last Pictures, Oakland: University of California Press. ; 22. Rich, N. (2014), ‘The Mammoth Cometh’, The New York Times Magazine, 27 lutego, http://www.nytimes.com/2014/03/02/magazine/the-mammoth-cometh.html ; 23. Roy, A. (2009), ‘Is There Life After Democracy?’, Dawn.com, 7 maja. http://www.dawn.com/news/475778/is-there-life-after-democracy ; 24. Staff (2014), ‘How Do You Light a Woolly Mammoth?’, The 6th Floor, 1 listopada, http://6thfloor.blogs.nytimes.com/2014/02/28/under-cover-how-do-you-light-a-woolly-mammoth/ ; 25. Turpin, E. (2013), ‘Who Does the Earth Think It Is, Now?’, w (red.), E. Turpin, Architecture in the Anthropocene, Ann Arbor: Open Humanities Press: s. 3-10. ; 26. Żylinska, J. (2014) Minimal Ethics for the Anthropocene, Ann Arbor: Open Humanities Press. ; kliknij tutaj, żeby przejść ; 27. Żylinska, J. (2015) ‘The Creative Power of Nonhumań Photography’, w M. Elo i in., Photographic Powers, Helsinki: Aalto ARTS.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

1

Strona pocz.:

349

Strona końc.:

372

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:64792 ; 0867-0633 ; 10.18318/td.2017.1.28

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2018-12-20

Data dodania obiektu:

2018-02-28

Liczba wyświetleń treści obiektu:

365

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/publication/84078

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Żylińska J. - Fotografia po człowieku 2018-12-20

Obiekty

Podobne
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji