Metadata language
Walka z fantazmatami: odpowiedź na tekst "Groznawstwo, którego nie było"
Subtitle: Creator:Marak, Katarzyna ; Markocki, Miłosz
Publisher: Place of publishing: Date issued/created: Description:21 cm ; Pol. text, eng. summary
Type of object: Subject and Keywords:game studies ; academic discipline ; video games ; international academic discourse
References:
1. Consalvo M., The Future of Game Studies, https://www.academia.edu/20516395/The_Future_of_Game_Studies [dostęp: 11.07.2017]
2. Kapell M. (2015), The play versus story divide in game studies: critical essays, Jefferson, North Carolina: McFarland & Company, Inc.
3. Krawczyk S., Sterczewski P. i Kominiarczuk M. (2017), Groznawstwo, którego nie było: Polemika z książką Katarzyny Marak i Miłosza Markockiego Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze, Teksty Drugie 3/2017, ss. X-X.
4. Marak K. i Markocki M. (2016), Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze: studia przypadków, Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
5. Nielsen S. et al (2013), Understanding video games : the essential introduction, New York: Routledge.
https://doi.org/10.4324/9780203116777
6. Surdyk A. (2009), Status naukowy ludologii. Przyczynek do dyskusji, Homo Ludens. 1(1), ss. 223 – 244.
7. https://us.battle.net/d3/en/console/ [dostęp: 23.06.2016]
8. http://www.ck.gov.pl/articles/id/10.html [dostęp: 22.06.2016]
0867-0633 ; 10.18318/td.2017.3.16
Source:IBL PAN, call no. P.I.2524 ; click here to follow the link
Language: Language of abstract: Rights: Terms of use:Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Digitizing institution:Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Original in:Library of the Institute of Literary Research PAS
Access: