Struktura obiektu
Tytuł:

"New Literary History", 2002, Vol. 33, No 1 (Winter)

Inny tytuł:

Pamiętnik Literacki, Z. 1 (2003)

Twórca:

Skrendo, Andrzej ORCID

Wydawca:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2003

Opis:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2018-2019: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Temat i słowa kluczowe:

czasopismo „New Literary History” ; tekst ; obiektywizm ; teoria umysłu ; teoria lektury ; koncepcje Normana N. Hollanda

Bibliografia:

1. S. Fish, Co czyni interpretację możliwą do przyjęcia? W: Interpretacja, retoryka, polityka. Eseje wybrane. Tłum. i red. A. Szahaj. Wstęp do wyd. polskiego R. Rorty. Kraków 2002.
2. N. N. Holland, Interpretacja literatury a trzy fazy psychoanalizy. Przeł. M. B. Fedewicz. W zb.: Psychoanaliza a literatura. Red. P. Dybel, M. Głowiński. Gdańsk 2001.
3. N. N. Holland, Transaktywne ujęcie krytyki transaktywnej. Przeł. G. i A. Branni. W zb.: Współczesna teoria badań literackich za granicą. Antologia. Oprac. H. Markiewicz. Wyd. 2, zmień, i popr. T. 4, cz. 1. Kraków 1996.

Zeszyt:

1

Strona pocz.:

241

Strona końc.:

244

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Recenzje

Format:

application/octet-stream

Identyfikator zasobu:

0031-0514

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol ; eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania: