Metadata language
Książka = Book ; KS/2/1992/R21
Creator: Publisher:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Place of publishing: Date issued/created: Description:167-180 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 178-180
Type of object: Abstract:On the basis of suggestions how to structure software by which market research and marketing activities can be supported, an introductin into and overview about the area of omputerassisted decision support for market research and marketing is provided. The discussion emphasizes recent developments of expert system approaches for this area.
Relation: Resource type: Detailed Resource Type: Source: Language: Language of abstract: Rights:Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Terms of use:Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Digitizing institution:Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Original in:Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Projects co-financed by: Access: