Metadata language
Książka = Book ; KS/3/2001/T28R01P05
Creator: Publisher:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Place of publishing: Date issued/created: Description:[6], 66-72 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 72
Type of object: Abstract:Dynamiczny rozwój technologii informatycznych ma głęboki wpływ na ewolucję tradycyjnej koncepcji marketingu. Ph.Kotler za najważniejsze wyznaczniki nowej ery marketingu uznał umieszczenie firmy w Internecie i rozwój konsumenckich baz danych. Pełne wykorzystanie technologii pozwał.a na indywidualizację i personalizację kontaktów firmy z klientem. Nowe podejścia nie zastępują automatycznie starych koncepcji marketingowych, lecz stanowią ich cenne uzupełnienie.
Relation: Resource type: Detailed Resource Type: Source: Language: Language of abstract: Rights:Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Terms of use:Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -
Digitizing institution:Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk
Original in:Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN
Projects co-financed by: Access: