RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: [Czterdziesty Pierwszy] 41 Zjazd Polskiego Towarzystwa Geograficznego i konferencja "Geografia i aktualne problemy miasta i regionu", Kraków 26-29 czerwca 1992 r.

Instytucja sprawcza: 160

Oddział Krakowski Polskiego Towarzystwa Geograficznego; Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN; Instytut Geografii Uniwersytetu Jagiellońskiego; Instytut Geografii Wyższej Szkoły Pedagogicznej

Year:

1992

Adres wydawniczy:

Kraków : [b.w.], 1992

Opis fizyczny:

270 s., mapki, tab., wykr., bibliogr. przy ref.

Hasła przedmiotowe:

nauczanie geografii - programy ; nauczanie geografii - szkoły średnie - stan wiedzy uczniów - Kraków ; nauczanie geografii - oceny ; nauczanie geografii - postawy uczniów ; nauczanie geografii - środki dydaktyczne - komputery ; nauczanie geografii - środki dydaktyczne - podręczniki - omówienie ; geografia - studia wyższe - koncepcje ; nauczanie geografii - humanizm ; nauczanie geografii - pomoce dydaktyczne ; nauczyciele geografii - kształcenie

Zawiera m.in:

Zawiera m.in.:

Zawartość:

Przewidywane zmiany w systemie kształcenia w zakresie geografii w kontekście minimum programowego przyjętego wstępnie w Ministerstwie Edukacji Narodowej i ich wpływ na kształcenie i dokształcanie nauczycieli geografii / Danuta Licińska. - s.109-110 ; Obecny stan wiedzy geograficznej uczniów w krakowskich liceach ogólnokształcących / Michalina Lubelska. - s.110-112 ; Wpływ skali stopni szkolnych na jakość ocen osiągnięć uczniów z geografii / Małgorzata Mrozek. - s.112-114 ; Postawy uczniów wobec geografii / Mirosław Mularczyk. - s.114-117 ; Uwagi do książki pt. "Zarys dydaktyki geografii" / Sławomir Piskorz. - s.117-119 ; Podnoszenie skuteczności nauczania geografii przez zastosowanie mikrokomputerów / Zbigniew Podgórski. - s.119-121 ; Wstępne wyniki analiz zagranicznych szkolnych podręczników geografii / Radosław Uliszak. - s.121-123 ; Nowa koncepcja studiów geograficznych / Witold Wilczyński. - s.123-125 ; Humanizm w nauczaniu geografii / Bożena Wójtowicz. - s.125-127 ; Funkcje pomocy dydaktycznych w nauczaniu geografii w świetle psychologii J. Piageta i trójwymiarowego modelu intelektu J.P. Guilforda / Alfred Żołnierz. - s.128-129

Biblioteka:

IG PAN

Signature:

135.111

Rozdział:

Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]

Odsyłacze:

Methodology of geography teaching and academic handbooks [0020]

Object collections:

Last modified:

May 19, 2022

All available object's versions:

https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/264815

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Edition name Date
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information