270 s., mapki, tab., wykr., bibliogr. przy ref.
nauczanie geografii - programy ; nauczanie geografii - szkoły średnie - stan wiedzy uczniów - Kraków ; nauczanie geografii - oceny ; nauczanie geografii - postawy uczniów ; nauczanie geografii - środki dydaktyczne - komputery ; nauczanie geografii - środki dydaktyczne - podręczniki - omówienie ; geografia - studia wyższe - koncepcje ; nauczanie geografii - humanizm ; nauczanie geografii - pomoce dydaktyczne ; nauczyciele geografii - kształcenie
Przewidywane zmiany w systemie kształcenia w zakresie geografii w kontekście minimum programowego przyjętego wstępnie w Ministerstwie Edukacji Narodowej i ich wpływ na kształcenie i dokształcanie nauczycieli geografii / Danuta Licińska. - s.109-110 ; Obecny stan wiedzy geograficznej uczniów w krakowskich liceach ogólnokształcących / Michalina Lubelska. - s.110-112 ; Wpływ skali stopni szkolnych na jakość ocen osiągnięć uczniów z geografii / Małgorzata Mrozek. - s.112-114 ; Postawy uczniów wobec geografii / Mirosław Mularczyk. - s.114-117 ; Uwagi do książki pt. "Zarys dydaktyki geografii" / Sławomir Piskorz. - s.117-119 ; Podnoszenie skuteczności nauczania geografii przez zastosowanie mikrokomputerów / Zbigniew Podgórski. - s.119-121 ; Wstępne wyniki analiz zagranicznych szkolnych podręczników geografii / Radosław Uliszak. - s.121-123 ; Nowa koncepcja studiów geograficznych / Witold Wilczyński. - s.123-125 ; Humanizm w nauczaniu geografii / Bożena Wójtowicz. - s.125-127 ; Funkcje pomocy dydaktycznych w nauczaniu geografii w świetle psychologii J. Piageta i trójwymiarowego modelu intelektu J.P. Guilforda / Alfred Żołnierz. - s.128-129
Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]
Methodology of geography teaching and academic handbooks [0020]
May 19, 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/264815
Edition name | Date |
---|