RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: Problematyka badawcza i metody badań w dydaktyce geografii.

Twórca: 30

Wybór i oprac. Domachowski, Roman ; Krzymowska-Kostrowicka, Alicja ; wybór i oprac. Wilczyńska-Wołoszyn, Maria M.

Year:

1990

Adres wydawniczy:

Warszawa : PAN IGiPZ, 1990

Opis fizyczny:

79 s., rys., tab., bibliogr. przy rozdz.

Seria wydawnicza:

Przegląd Zagranicznej Literatury Geograficznej ; 1

Instytucja sprawcza serii:

PAN Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania

Hasła przedmiotowe:

dydaktyka geografii - badania ; dydaktyka geografii - zagadnienia ogólne ; dydaktyka geografii - metody badań ; dydaktyka geografii - percepcja - metody badań

Zawiera m.in:

Zawiera:

Zawartość:

Przedmowa / Alicja Krzymowska-Kostrowicka. - s.5 ; Wstęp / Maria M. Wilczyńska-Wołoszyn. - s.6-9 ; Przegląd działalności badawczej w dydaktyce geografii w Republice Federalnej Niemiec 1975-1984 / Josef Birkenhauser, Krystyna Jędraszko, Maria M. Wilczyńska-Wołoszyn. - s.10-33 ; Perspektywy badawcze empirycznej dydaktyki geografii / Helmut Schrettenbrunner, Roman Domachowski. - s.34-40 ; Metody badań użyteczności środków dydaktycznych w nauczaniu geografii / Hartwig Haubrich, Roman Domachowski, Maria M. Wilczyńska-Wołoszyn. - s.40-49 ; Metody badawcze w dydaktyce geografii w Japonii / Ryutaro Asakura, Roman Domachowski. - s.50-52 ; Metody badań percepcji własnego środowiska przez dzieci i dorosłych / Brian J. Spicer, Maria M. Wilczyńska-Wołoszyn. - s.53-62 ; Metody badań środków wizualnych w dydaktyce geografii / Augustin Hernando, Maria M. Wilczyńska-Wołoszyn. - s.63-73 ; Badania komputerowych metod nauczania / Ashley Kent, Roman Domachowski. - s.74-79

Biblioteka:

IG PAN

Signature:

Cz.5929

Rozdział:

Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]

Object collections:

Last modified:

May 19, 2022

All available object's versions:

https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/268032

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Edition name Date
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information