Red. Nowak, Marianna
146 s. : il., bibliogr. przy rozdz.
dydaktyka geografii - rozwój - Polska ; dydaktyka geografii - rozwój - Wydział Biologii i Nauk o Ziemi UMCS - Lublin ; dydaktyka geografii - problematyka badań - Wydział Biologii i Nauk o Ziemi UMCS - Lublin ; nauczanie geografii - podręczniki ; nauczanie geografii - programy nauczania ; nauczyciele geografii - kompetencje zawodowe ; nauczanie geografii - zajęcia terenowe ; edukacja regionalna - Bug, dolina (rzeka) ; dydaktyka geografii - Wydział Biologii i Nauk o Ziemi UMCS - Lublin - bibliografia
Istota, stan i perspektywy polskiej dydaktyki geografii / Maria M. Wilczyńska-Wołoszyn. - s.13-24 ; Dydaktyka geografii w uniwersyteckim ośrodku lubelskim / Marianna Nowak. - s.27-37 ; Współczesna problematyka badawcza lubelskiej dydaktyki geografii na tle dydaktyki polskiej / Jolanta Rodzoś. - s.41-47 ; Elementy strukturalne podręcznika szkolnego jako kryterium jego oceny i doskonalenia / Marianna Nowak. - s.51-62 ; Koncepcja szkolnej geografii regionalnej w świetle programów kształcenia / Jolanta Rodzoś. - s.63-76 ; Kompetencje zawodowe nauczyciela geografii w reformującej się szkole / Małgorzata Gajewska. - s.77-83 ; Dolina rzeki Bug w edukacji regionalnej - projekt zajęć terenowych / Artur Religa. - s.85-94 ; Aktywne formy zajęć w terenie a poznawanie własnego regionu / Joanna Szczęsna. - s.95-100 ; Dobór środków obrazowych we współczesnych podręcznikach szkolnych do przyrody i geografii na przykładzie programowych treści z działu "Pogoda i klimat" / Paweł Wojtanowicz. - s.101-110 ; Bibliografia publikacji, prac doktorskich i magisterskich oraz archiwalnych / Jerzy Nowak. - s.113-146
Metodyka nauczania geografii i podręczniki dla szkół wyższych [0020]
Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021] ; Bibliografie [0016]
19 maj 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/298976
Nazwa wydania | Data |
---|