RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: Społeczne znaczenie wiedzy przyrodniczej.

Twórca: 30

Red. Janiuk, Ryszard M.

Year:

2002

Adres wydawniczy:

Lublin : Wydaw. UMCS, 2002

Opis fizyczny:

182 s. rys., tab., wykr., bibliogr. przy rozdz.

Hasła przedmiotowe:

nauczanie geografii - zagadnienia ogólne ; nauczanie przyrody - zagadnienia ogólne ; nauczyciele geografii - kształcenie ; nauczyciele przyrody - kształcenie ; nauczanie geografii - gry dydaktyczne ; nauczanie przyrody - gry dydaktyczne

ISBN: 310

83-227-1953-1 Nukat

Zawiera m.in:

Zawiera m.in.:

Zawartość:

Teoretyczne podstawy przyrodoznawstwa w szkole. Wstępne propozycje / Maria Z. Pulinowa. - s.19-30 ; Nauczanie geografii - dyscypliny o miejscu człowieka w przyrodzie na różnych poziomach kształcenia / Florian Plit. - s.41-45 ; Propozycje skutecznych form doskonalenia nauczycieli z zakresu edukacji środowiskowej w świetle zadań nowej szkoły / Teresa Czech. - s.71-74 ; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli przyrody / Katarzyna Kwaśnik. - s.113-116 ; Doskonalenie umiejętności dydaktycznych nauczycieli przyrody na studiach podyplomowych / Elwira Samonek-Miciuk. - s.117-120 ; Metody aktywizujące w kształceniu i doskonaleniu oraz nauczaniu przedmiotów przyrodniczych / Krystyna Skrok. - s.121-124 ; Gry dydaktyczne jako przykład metod aktywizujących w nauczaniu przyrody / Bożena Wójtowicz, Ilona Żeber-Dzikowska. - s.145-149 ; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli poprzez nauczanie zintegrowane / Bożena Wójtowicz, Ilona Żeber-Dzikowska. - s.151-155

Biblioteka:

IG PAN

Signature:

141.739

Rozdział:

Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]

Object collections:

Last modified:

May 19, 2022

All available object's versions:

https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/299199

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Edition name Date
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information