Red. Hibszer, Adam ; red. Michalski, Tomasz
Pelplin : Wydaw. Bernardinum, 2007
127 s. : mapy, rys., tab., wykr., bibliogr. przy rozdz.
nauczanie geografii - egzaminy ; nauczanie geografii - olimpiady geograficzne
Edukacja geograficzna w świetle szans i zagrożeń stwarzanych przez egzamin doniosły - wybrane aspekty / Maria Groenwald. - s.7-16 ; Treści geograficzne na sprawdzianie po szkole podstawowej jako przyczynek do refleksji dydaktycznej / Teresa Sadoń-Osowiecka. - s.17-20 ; Treści geograficzne na egzaminie gimnazjalnym (część matematyczno-przyrodnicza) / Adam Hibszer, Józef Soja. - s.21-36 ; Wiedza i umiejętności uczniów z geografii w świetle wyników egzaminu gimnazjalnego w latach 2002-2006 / Mariola Tracz. - s.37-46 ; Przygotowanie do egzaminu maturalnego z geografii / Iwona Piotrowska. - s.47-53 ; Drugie podejście do egzaminu maturalnego z geografii w 2005 roku / Maria Krystyna Szmigiel. - s.54-67 ; Sytuacja nowego egzaminu maturalnego ze szczególnym uwzględnieniem geografii / Tomasz Michalski, Krzysztof Kopeć. - s.68-79 ; Środowisko społeczne ucznia a wyniki oceny zewnętrznej w szkołach podstawowych i gimnazjach (2002-2004) / Przemysław Śleszyński. - s.80-108 ; Wewnątrzszkolny system oceniania a egzaminy zewnętrzne / Bożena Dobosik. - s.109-122 ; Jak skutecznie przygotować uczniów do olimpiady geograficznej? / Marek Wójtowicz, Marcin Gut. - s.123-126
Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]
19 maj 2022
https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/310094
Nazwa wydania | Data |
---|