Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: [Czterdziesty Pierwszy] 41 Zjazd Polskiego Towarzystwa Geograficznego i konferencja "Geografia i aktualne problemy miasta i regionu", Kraków 26-29 czerwca 1992 r.

Instytucja sprawcza: 160

Oddział Krakowski Polskiego Towarzystwa Geograficznego; Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania PAN; Instytut Geografii Uniwersytetu Jagiellońskiego; Instytut Geografii Wyższej Szkoły Pedagogicznej

Rok:

1992

Adres wydawniczy: 130

Kraków : [b.w.], 1992

Opis fizyczny: 140

270 s., mapki, tab., wykr., bibliogr. przy ref.

Hasła przedmiotowe: 271

nauczanie geografii - programy ; nauczanie geografii - szkoły średnie - stan wiedzy uczniów - Kraków ; nauczanie geografii - oceny ; nauczanie geografii - postawy uczniów ; nauczanie geografii - środki dydaktyczne - komputery ; nauczanie geografii - środki dydaktyczne - podręczniki - omówienie ; geografia - studia wyższe - koncepcje ; nauczanie geografii - humanizm ; nauczanie geografii - pomoce dydaktyczne ; nauczyciele geografii - kształcenie

Zawiera m.in: 180

Zawiera m.in.:

Zawartość: 190

Przewidywane zmiany w systemie kształcenia w zakresie geografii w kontekście minimum programowego przyjętego wstępnie w Ministerstwie Edukacji Narodowej i ich wpływ na kształcenie i dokształcanie nauczycieli geografii / Danuta Licińska. - s.109-110 ; Obecny stan wiedzy geograficznej uczniów w krakowskich liceach ogólnokształcących / Michalina Lubelska. - s.110-112 ; Wpływ skali stopni szkolnych na jakość ocen osiągnięć uczniów z geografii / Małgorzata Mrozek. - s.112-114 ; Postawy uczniów wobec geografii / Mirosław Mularczyk. - s.114-117 ; Uwagi do książki pt. "Zarys dydaktyki geografii" / Sławomir Piskorz. - s.117-119 ; Podnoszenie skuteczności nauczania geografii przez zastosowanie mikrokomputerów / Zbigniew Podgórski. - s.119-121 ; Wstępne wyniki analiz zagranicznych szkolnych podręczników geografii / Radosław Uliszak. - s.121-123 ; Nowa koncepcja studiów geograficznych / Witold Wilczyński. - s.123-125 ; Humanizm w nauczaniu geografii / Bożena Wójtowicz. - s.125-127 ; Funkcje pomocy dydaktycznych w nauczaniu geografii w świetle psychologii J. Piageta i trójwymiarowego modelu intelektu J.P. Guilforda / Alfred Żołnierz. - s.128-129

Biblioteka: Z tej biblioteki pochodził opisywany egzemplarz (21)

IG PAN

Sygnatura: Ta sygnatura pomoże Ci wypożyczyć tę pozycję (20)

135.111

Pozycja z kolekcji: 10

Metodyka nauczania geografii i podręczniki szkolne [0021]

Może Cię zainteresować dział:: W wersji drukowanej BGP do tej pozycji odsyłał/y dział/y

Methodology of geography teaching and academic handbooks [0020]

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 maj 2022

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/264815

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Nazwa wydania Data
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji