Język metadanych
21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
Temat i słowa kluczowe:obiegi wiedzy ; studia doktoranckie ; punktoza ; wymiar pracy ; sprawozdawczość
Bibliografia:
1. K. Abriszewski, Rozmowa ludzkości i miękkie fakty. Autoetnograficzne ujęcia pozaakademickiej obecności humanistyki, „Teksty Drugie” 2023, nr 1, s. 176-200.
2. L. Anderson, Analytic autoethnography, „Journal of contemporary ethnography” 2003 nr 35(4), s. 373-395.
3. J. Beck, P. Koc, P. Uram, B. Urbańska Wstępny raport z badania zdrowia psychicznego doktorantek i doktorantów w ramach projektu PhD Mental Health, realizowanego przez Krajową Reprezentację Doktorantów ze środków MEiN, 2021.
4. BITECH Think Tank Raport SCIENCE ZEN: diagnoza społeczna dobrostanu i kondycji psychicznej młodych naukowców w Polsce, 2022, https://dobrostannauki.pl/ (11.08.2022).
5. D. Brzostek, Kable, sieci, przemieszczenia. Filolog w świecie poza tekstem, „Teksty Drugie” 2023, nr 1, s. 135-152.
6. K. Charmaz, Teoria ugruntowana, PWN, Warszawa 2017.
7. A. Gomóła, Trzeba bronić lokalności. Próba autoetnografii, „Teksty Drugie” 2023, nr 1, s. 59-74.
8. J. Górski Bezsensowny, ale widoczny zap***dol to świętość dla Polaków, „Noizz” 2021, https://noizz.pl/opinie/bezsensowny-ale-widoczny-zapdol-to-swietosc-dla-polakow/lj87pjn (09.08.2022).
9. M. Helak Do człowieka wydajnego, „Krytyka Polityczna” 2020, https://krytykapolityczna.pl/nauka/psychologia/monika-helak-do-czlowieka-wydajnego/ (09.08.2022).
10. M. Jakubowiak Koniec z Akademią, „Dwutygodnik” 11/2021 nr 320, https://www.dwutygodnik.com/artykul/9776-koniec-z-akademia.html (09.08.2022).
11. M. Kosińska, Matka akademiczka. Autoetnografiaz peryferii, usytuowana matrylokalnie „Teksty Drugie” 2023, nr 1, s. 117-134.
12. S. Krawczyk Zaczynasz studia doktoranckie? Jest kilka rzeczy, które warto wiedzieć, „Blog Staszka Krawczyka”, 07.10.2017, http://stanislawkrawczyk.blogspot.com/2017/10/zaczynasz-studia-doktoranckie-jest.html (09.08.2022).
13. M. Kwiek, Globalna nauka: dlaczego jej istotą są nierówności (i co z tego wynika dla młodych naukowców), „Center for Public Policy Studies”, 01.10.2019, https://cpp.amu.edu.pl/pl/new-amu-doctoral-school-for-600-phds-opened-inaugural-keynote-speech-by-marek-kwiek/ (09.08.2022).
14. M. Markiewicz, Instytucja kultury jako źródło cierpień. Autoetnografia przemocy strukturalnej, „Czas Kultury” 2021 nr 4, s. 44-51.
15. P. Matusz, X. Stańczyk i A. Zawadzka To są straszni ludzie, „Homo Sovieticus” 22.03.2020, https://homosovieticuscom.wordpress.com/2020/03/22/to-sa-straszni-ludzie/ (09.08.2022).
16. M. Matysek-Imielińska, Legitymizowana odwaga, krytyczny praktyk i zawodowy outsider, „Teksty Drugie” 2023, nr 1, s. 328-345.
17. M. Popławska, K. Sikorska, Praca, „wiedza w drodze” i wrażliwość feministyczna. Analiza kulturowa oparta na autoetnografii, „Teksty Drugie” 2023, nr 1, s. 95-116.
18. Regulamin przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Załącznik do Zarządzenia JM Rektora nr 385/2014/2015 z dn. 19.03.2015 roku, § 3 pkt 1.
19. A. Skórzyńska, Psucie wiedzy i znikające instytucje. Szkic z neoliberalizującej się akademii, „Teksty Drugie” 2023, nr 1, s. 19-42.
20. Załącznik nr 2.9. do Zarządzenia JM Rektora nr 385/2014/2015 z dn. 19.03.2015 roku
21. Załącznik nr 1.9. do Zarządzenia JM Rektora nr 386/2014/2015 z dn. 19.03.2015 roku.
22. M. Zaród, Z życia doktoranta socjologii i nie tylko, „Kriegspiel. Nauki, techniki, społeczeństwa”, 10.04.2016, https://kriegspielen.wordpress.com/2016/04/10/z-zycia-doktoranta-socjologii-i-nie-tylko/
0867-0633 ; 10.18318/td.2023.1.9
Źródło:IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Język: Język streszczenia: Prawa:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Zasady wykorzystania: Digitalizacja:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału:Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Dofinansowane ze środków: Dostęp: