Struktura obiektu
Tytuł:

Dlaczego literatura popularna jest popularna?

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 4 (2003)

Twórca:

Fulińska, Agnieszka

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2003

Opis:

21 cm

Typ obiektu:

Journal/Article

Temat i słowa kluczowe:

popular literature ; recepcja ; terminology ; reader ; ethical criticism

Bibliografia:

1. J.G. Cawelti, Formuły, gatunki i archetypy, przeł. A. Fulińska, „Znak" 1996 nr 10.
2. R. Chandler, Mówi Chandler, Warszawa 1983, s. 93-94.
3. H.R. Jauss, Der Leser als Instanz einer neuen Geschichte der Literatur, „Poetica" 1975 nr 3-4.
4. H. Markiewicz, Odbiór i odbiorca w badaniach literackich, w: Wymiary dzieła literackiego, Kraków 1984.
5. A. Martuszewska, Jak rozbierać „tę trzecią"? O badaniach literatury popularnej, w: Nowe problemy metodologiczne literaturoznawstwa, pod red. H. Markiewicza, J. Sławińskiego, Kraków 1992.
6. J. Ortega y Gasset, Uwagi o powieści, w: Dehumanizacja sztuki, Warszawa 1980, s. 346.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

4

Strona pocz.:

55

Strona końc.:

66

Typ zasobu:

Text

Szczegółowy typ zasobu:

Article

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

0867-0633

Źródło:

IBL PAN, call no. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Rights Reserved - Free Access

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms

Digitalizacja:

Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of the Institute of Literary Research PAS

Dofinansowane ze środków:

Programme Innovative Economy, 2010-2014, Priority Axis 2. R&D infrastructure ; European Union. European Regional Development Fund

Dostęp:

Open

×

Cytowanie

Styl cytowania: