Object structure
Title:

"Katastrofizm - personalizm - realizm : o krytyce literackiej Kazimierza Wyki w latach 1932-1948", Małgorzata Krakowiak, Kraków 2001

Subtitle:

Pamiętnik Literacki, Z. 2 (2004)

Creator:

Skórczewski, Dariusz

Publisher:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2004

Description:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2018-2019: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Type of object:

Czasopismo/Artykuł

Subject and Keywords:

krytyka literacka ; prace Kazimierza Wyki ; katastrofizm ; personalizm ; realizm ; esej ; prace Stanisława Brzozowskiego ; metafizyka ; historiozofia ; metakrytyka

References:

1. Kazimierz Wyka. Charakterystyki. Wspomnienia. Bibliografia. Red. H. Markiewicz, A. Fiut. Kraków 1978.
2. S. Kisielewski, Pierwsze drogowskazy. O polskiej prozie literackiej lat powojennych. W: Z literackiego lamusa. Warszawa 2000.
3. Cz. Miłosz, Zaraz po wojnie. Korespondencja z pisarzami 1945-1950. Kraków 1998.
4. L. Szaruga, Literatura i życie. Ważniejsze wątki dyskusji literackich 1939-1989. Lublin 2001.

Issue:

2

Start page:

223

End page:

233

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Recenzje

Format:

application/octet-stream

Resource Identifier:

0031-0514

Source:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; click here to follow the link

Language:

pol ; eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Projects co-financed by:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: