1. J.G. Cawelti, Formuły, gatunki i archetypy, przeł. A. Fulińska, „Znak" 1996 nr 10.
2. R. Chandler, Mówi Chandler, Warszawa 1983, s. 93-94.
3. H.R. Jauss, Der Leser als Instanz einer neuen Geschichte der Literatur, „Poetica" 1975 nr 3-4.
4. H. Markiewicz, Odbiór i odbiorca w badaniach literackich, w: Wymiary dzieła literackiego, Kraków 1984.
5. A. Martuszewska, Jak rozbierać „tę trzecią"? O badaniach literatury popularnej, w: Nowe problemy metodologiczne literaturoznawstwa, pod red. H. Markiewicza, J. Sławińskiego, Kraków 1992.
6. J. Ortega y Gasset, Uwagi o powieści, w: Dehumanizacja sztuki, Warszawa 1980, s. 346.
oai:rcin.org.pl:53850 ; 0867-0633
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
2 paź 2020
12 maj 2015
17958
https://rcin.org.pl/ibl/publication/70220
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Fulińska A. - Dlaczego literatura popularna jest popularna? | 2 paź 2020 |