RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: Marketing technologiczny i marketing terytorialny = Technological and territorial marketing.

Twórca: 30

Red. Markowski, Tadeusz ; Trzmielak, Dariusz ; red. Sosnowski, Jarosław

Year:

2007

Adres wydawniczy:

Warszawa : KPZK PAN, 2007

Opis fizyczny:

369 s. : mapy, rys., tab., wykr., bibliogr. przy rozdz.

Seria wydawnicza:

Biuletyn ; 235

Instytucja sprawcza serii:

PAN Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju

Hasła przedmiotowe:

rozwój regionalny - marketing terytorialny ; marketing terytorialny - turystyka - Przemyśl, okręg ; obszary wiejskie - innowacyjność - marketing terytorialny ; rozwój regionalny - gospodarka oparta na wiedzy ; innowacyjność - czynniki regionalne - Wielkopolska

ISBN: 310

978-83-89693-71-6 Nukat

Zawiera m.in:

Zawiera m.in.:

Zawartość:

Marketing technologiczny, marekting terytorialny - konceptualizacja problemu / Tadeusz Markowski. - s.6-11 ; Wpływ marketingu terytorialnego na rozwój regionu w zakresie turystyki (przykład powiatu przemyskiego) / Wiesław Szopiński, Wiesława Kuźniar. - s.14-30 ; Wykorzystanie marketingu terytorialnego w rozwoju innowacyjności na wsi / Janusz Zrobek. - s.31-41 ; Tradycyjne branże a możliwość rozwoju regionalnego opartego na wiedzy. Współpraca publiczno-prywatna / Katarzyna Rupik. - s.60-74 ; Regionalne czynniki podnoszenia innowacyjności gospodarki w Wielkopolsce / Wanda Maria Gaczek. - s.75-95 ; Marketing nowych technologii i strategie regionalne oparte na transferze technologii / Dariusz M. Trzmielak. - s.98-111 ; System urzędów certyfikacyjnych jako element produktu terytorialnego / Marcin Wołek, Łukasz Tamkun. - s.112-123 ; Rozwój sieci i regionalnych systemów innowacyjnych przez platformy, klastry oraz parki technologiczne w Polsce / Grażyna Golik-Górecka. - s.124-135 ; Parki technologiczne kluczem do innowacyjnego rozwoju terytorialnego (doświadczenia francuskie) / Adam Roznoch. - s.136-155 ; Analiza sytuacji jako podstawa realizacji marketingowej koncepcji zarządzania regionem / Sabina Knauf. - s.156-169 ; Marketing terytorialny a konkurencyjność przedsiębiorstw medycznego sektora biotechnologicznego / Beata Żelazko. - s.276-291

Biblioteka:

IG PAN

Signature:

144.979

Rozdział:

Struktura regionalna, rozwój regionalny, podziały administracyjne [0170]

Odsyłacze:

1390 ; Rural and agricultural geography [0145] ; 1420

Object collections:

Last modified:

May 19, 2022

All available object's versions:

https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/310497

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Edition name Date
×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information