Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Marketing technologiczny i marketing terytorialny = Technological and territorial marketing.

Twórca: 30

Red. Markowski, Tadeusz ; Trzmielak, Dariusz ; red. Sosnowski, Jarosław

Rok:

2007

Adres wydawniczy: 130

Warszawa : KPZK PAN, 2007

Opis fizyczny: 140

369 s. : mapy, rys., tab., wykr., bibliogr. przy rozdz.

Seria wydawnicza: 150

Biuletyn ; 235

Instytucja sprawcza serii: 162

PAN Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju

Hasła przedmiotowe: 271

rozwój regionalny - marketing terytorialny ; marketing terytorialny - turystyka - Przemyśl, okręg ; obszary wiejskie - innowacyjność - marketing terytorialny ; rozwój regionalny - gospodarka oparta na wiedzy ; innowacyjność - czynniki regionalne - Wielkopolska

ISBN: 310

978-83-89693-71-6 Nukat

Zawiera m.in: 180

Zawiera m.in.:

Zawartość: 190

Marketing technologiczny, marekting terytorialny - konceptualizacja problemu / Tadeusz Markowski. - s.6-11 ; Wpływ marketingu terytorialnego na rozwój regionu w zakresie turystyki (przykład powiatu przemyskiego) / Wiesław Szopiński, Wiesława Kuźniar. - s.14-30 ; Wykorzystanie marketingu terytorialnego w rozwoju innowacyjności na wsi / Janusz Zrobek. - s.31-41 ; Tradycyjne branże a możliwość rozwoju regionalnego opartego na wiedzy. Współpraca publiczno-prywatna / Katarzyna Rupik. - s.60-74 ; Regionalne czynniki podnoszenia innowacyjności gospodarki w Wielkopolsce / Wanda Maria Gaczek. - s.75-95 ; Marketing nowych technologii i strategie regionalne oparte na transferze technologii / Dariusz M. Trzmielak. - s.98-111 ; System urzędów certyfikacyjnych jako element produktu terytorialnego / Marcin Wołek, Łukasz Tamkun. - s.112-123 ; Rozwój sieci i regionalnych systemów innowacyjnych przez platformy, klastry oraz parki technologiczne w Polsce / Grażyna Golik-Górecka. - s.124-135 ; Parki technologiczne kluczem do innowacyjnego rozwoju terytorialnego (doświadczenia francuskie) / Adam Roznoch. - s.136-155 ; Analiza sytuacji jako podstawa realizacji marketingowej koncepcji zarządzania regionem / Sabina Knauf. - s.156-169 ; Marketing terytorialny a konkurencyjność przedsiębiorstw medycznego sektora biotechnologicznego / Beata Żelazko. - s.276-291

Biblioteka: Z tej biblioteki pochodził opisywany egzemplarz (21)

IG PAN

Sygnatura: Ta sygnatura pomoże Ci wypożyczyć tę pozycję (20)

144.979

Pozycja z kolekcji: 10

Struktura regionalna, rozwój regionalny, podziały administracyjne [0170]

Może Cię zainteresować dział:: W wersji drukowanej BGP do tej pozycji odsyłał/y dział/y

1390 ; Geografia wsi i rolnictwa [0145] ; 1420

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 maj 2022

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://rcin.org.pl/bgp-igipz/publication/310497

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Nazwa wydania Data
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji