Instytut Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
Niniejszy tekst stanowi recenzję książki The Many Faces of Multilingualism. Language Status, Learning and Use Across Contexts pod redakcją Piotra Romanowskiego i Martina Guardado. Omawiana pozycja podejmuje problematykę wielojęzyczności, jednego z najbardziej dyskutowanych zjawisk w językoznawstwie stosowanym i socjolingwistyce w ostatnim czasie. Tom składający się z 11 rozdziałów, podzielony jest na dwie tematyczne części: „(Społeczno)-lingwistyczne aspekty wielojęzyczności” i „Pedagogiczne aspekty wielojęzyczności”. Autorzy (wszyscy wielojęzyczni), pochodzący z różnych krajów (np. z Polski, Łotwy, Kanady, Brazylii, Japonii, RPA), badają poszczególne kwestie związane z edukacją wielojęzyczną i analizują wyzwania wielojęzycznego społeczeństwa.
click here to follow the link ; oai:rcin.org.pl:233338
Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Jan 2, 2023
Jan 26, 2022
83
https://rcin.org.pl/publication/270358
Maciąg-Fiedler, Agnieszka
Murrmann, Julia Magdalena
Wróbel, Szymon
Kraushar, Aleksander (1843–1931)
Mossakowski, Mirosław Jan (1929–2001)
Mossakowski, Mirosław Jan (1929–2001)
Mościcki, Henryk (1881–1952) Drukarnia Aleksandra Ginsa