1. Domański P.J., Repertuar teatrów warszawskich 1901-1906, Warszawa 1976;
2. Dzieła Henryka Sienkiewicza w dokumentach Głównego Urzędu Kontroli Prasy, Publikacji i Widowisk (1948-1954), wybór, opr. naukowe, wstęp K. Budrowska, K. Kościewicz, Białystok 2016;
3. Piśmiennictwo, systemy kontroli, obiegi alternatywne, red. J. Kostecki, A. Brodzka, t. 1-2, Warszawa 1992;
4. Quo vadis. Dramat historyczny w 5 aktach na podstawie powieści Henryka Sienkiewicza, 17/1902 zespół listów cenzorskich na temat sztuki, w zbiorach Rosyjskiego Państwowego Archiwum Historycznego w Petersburgu;
5. Ranke L. von, Dzieje papiestwa w XVI-XIX wieku, tłum. J. Zarański, Z. Żabicki, t. 2, Warszawa 1974;
6. Tołstoj L., Niewolnictwo naszych czasów, file:///C:/Users/ASIA/Downloads/racjonalista_9708.pdf (stan z 15 września 2018 r.).
oai:rcin.org.pl:75394 ; 1507-4153 ; 10.18318/napis.2018.1.15
IBL PAN, call no. P.I.2795 ; kliknij tutaj, żeby przejść
Copyright-protected material. May be used within the limits of statutory user freedoms
Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences
Library of the Institute of Literary Research PAS
24 wrz 2021
19 lip 2019
817
https://rcin.org.pl/publication/97543
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Kuniczuk-Trzcinowicz A., Romanowicz J. - Quo vadis na scenie i… w cenzurze. Historia jednego zdania | 24 wrz 2021 |
Choi Sung Eun (Estera Czoj) Hee-Jung Lee
Sprawka-Sotirow, Anna
Kuniczuk-Trzcinowicz, Agnieszka
Kuniczuk-Trzcinowicz, Agnieszka
Kuniczuk-Trzcinowicz, Agnieszka
Stasiewicz, Krystyna
Szargot, Barbara